آشنایی با ابزار کلیدی طراحی سایت

آشنایی با ابزار کلیدی طراحی سایت

آشنایی با ابزار کلیدی طراحی سایت


آشنایی با ابزار کلیدی طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران به نظر می رسد که گوگل هر سال عوامل کلیدی برای رتبه بندی طراحی سایت ها را اعلام می کند .در سال 2014عامل تعین کننده کی ورد پلانتر یکی از ابزارهای پر کاربرد برای تحلیل کلمات کلیدی در طراحی سایت ویافتن کلمات کلیدی مناسب برای طراحی سایت است .اما می توان از این ابزارها برای یافتن رتبه فعلی کلمات کلیدی هم استفاده کرد .از مزایای این ایزار پیش بینی میزان کارایی کلمات کلیدی انتخاب شده در طراحی سایت و رایگان بودن این ابزار است . کی ورد پلانتر در طراحی سایت می تواند برای پیدا کردن رنک کلمات کلیدی طراحی سایت شما ویا طراحی سایت رقبا مورد استفاده قرار بگیرد .

سم آلت طراحی سایت

طراحی سایت های زیادی از این ابزار برای پیدا کردن رنک کلیدی طراحی سایت خود ورقبا استفاده می کنند .از مزایای این ابزار این است که به راحتی می توان چندین طراحی وب سایت را به آن معرفی کرد ورتبه کلمات کلیدی هر کدام از این طراحی سایت ها را برسی کرد .این طراحی وب سایت رایگان نیست ولی به سادگی می توان با چند ایمیل برای همیشه از نسخه آزمایشی آن که ابزارهای بسیار مفید و کاربردی دارد استفاده کرد مشکل این طراحی سایت عدم دقت در اعلام نتایج رنک صفحات است .

نرم افزارجت سئو طراحی سایت

نرم افزاری است که برای گوشی های اندروید نوشته شده است واز مزایای این نرم افزاربرای طراحی سایت می توان به رایگان بودن آن اشاره کرد .امکان پیدا کردن رنک کلمات کلیدی طراحی سایت خود ومقایسه آن با طراحی سایت رقبا امکان تنظیم نمایش پیام در صورت تغیر رتبه طراحی سایت امکان ارسال گزارش به نرم افزار اکسل و ...را نام برد . نکات مهم سئو در طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

پیدا کردن رنک کلمات کلیدی طراحی سایت

با این ابزارها ویا به صورت دستی رتبه کلماتکلیدی طراحی سایت خود را پیدا کرده ومیزان جابه جایی رتبه طراحی سایت خود نسبت به رقبا را در یک بازه زمانی مشخص تعین کرده اید .با این اطلاعات چه می توان کرد ؟فرض کنید طراحی سایت Aشما وطراحی سایت Bیک سایت رقیب است که هر دو برای یک کلمه کلیدی در حال رقابت هستند .شما در مدت شش ماه یک رتبه پیشرفت کرده اید وطراحی سایت رقیب 3 رتبه پیشرفت کرده است .اگر شما این آمار را داشته باشید براحتی می توانید با تحلیل طراحی سایت رقبای خود نحوه پیشرفت اورا یافته و از همان راهکار بریا ارتقاء رتبه طراحی سایت خود استفاده کنید .

نتیجه گیری

از میان ابزارهای بالا پیشنهاد ما استفاده ازابزارهای جت سئودر طراحی سایت است .دلیل این پشنهاد این نیست که این ابزار توسط خود ما تولید شده است .بلکه این ابزار براستی ساده ترین و کاراترین نرم افزار پیدا کردن رنک کلمات کلیدی برای ایرانیان است . رایگان بودن این نرم افزار باعث می شود که براحتی بتواند با سایر نرم افزار های غیر رایگان رقابت کند .