طراحی سایت و نقش CDN در آن

طراحی سایت و نقش CDN در آن

طراحی سایت و نقش CDN در آن


طراحی سایت و نقش CDN در آن همان طور که می دانید امروزه کاربران به صورت مستقیم با طراحی سایت و نقش CDN در آن : یکی از مهم ترین مباحث دنیای طراحی وب سایت ، CDN می باشد لذا مقاله ی امروز وب سایت " سایت کد " را به این موضوع اختصاص داده ایم بر همین اساس تا پایان این مبحث با ما همراه باشید .


معادل فارسی عبارت CDN ، سیستم توزیع گسترده در تعداد مختلفی از دیتاسنتر ها در فضای مجازی یا اینترنت می باشد . از این المان تنها هنگامی در یک پروسه طراحی سایت استفاده خواهد شد که فرد طراح قصد افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت را داشته باشد . در ادامه شما کاربران عزیز را با روش استفاده از CDN در یک طراحی وب سایت و میزان تاثیر آن در موفقیت یک وب سایت آشنا خواهیم نمود . طراحی سایت


ماهیت CDN :


منظور از CDN یک سیستم کاملا پیوسته از سرور های پنهان است که برای معیار مطالب یک طراحی سایت از نزدیکی جغرافیایی استفاده می نمایند . انجام این کار در یک پروسه طراحی وب سایت بسیار کارآمد خواهد بود . یکی از نکاتی که CDN همیشه به کاربران خود یادآوری می نماید این است که از دیگر سرویس های ارائه شده نظیر gtmetrix نیز در کنار طراحی سایت استفاده نمایند . طراحی سایت


نقش طراحی سایت ریسپانسیو در سئو :


هدف اصلی استفاده از CDN در طراحی سایت : اگر بخواهیم به این موضوع نگاهی کلی داشته باشیم باید بگوییم اصلی ترین هدف به کار گیری CDN فراهم ساختن محتوا به منظور ارسال انواع فایل ها نظیر تصویری ، صوتی ، دانلودی ( نظیر مدیا ها ) ، برنامه های پخش زنده ، کاربردی و در آخر شبکه های اجتماعی است .


مزیت های وجود CDN در طراحی سایت


داشتن CDN در طراحی سایت مزیت های بسیاری را برای صاحبان وب سایت به همراه دارد . در ادامه با چندین مورد از مهم ترین های آنان آشنا می شویم . 1. بهبود بخشیدن به جایگاه وب سایت در انواع موتور های جستجو گر . 2. افزایش یافتن شگفت انگیز سرعت تاثیر گذار در سئو وب سایت . 3. افزایش امنیت وب سایت . 4. افزایش تحمل ترافیک . 5. کاهش مواردی هم چون میزان مصرف پهنای باند و منابع هاست . 6. افزایش رضایت بازدیدکنندگان از وب سایت .