5ویژگی مهم در طراحی سایت های حرفه ای

5ویژگی مهم در طراحی سایت های حرفه ای

5ویژگی مهم در طراحی سایت های حرفه ای

1. داشتن طرح و نقشه ای منطقی برای طراحی سایت:
طراحی سایت باید به گونه ای باشد که پس از ورود کاربر به سایت به راحتی نسبت به قسمت های مختلف طراحی سایت دسترسی داشته باشد. داشتن طرح و نقشه ای استاندارد برای طراحی سایت باعث می شود تا کاربر راحت تر به وب سایت جذب شود که همین موضوع امتیاز اعتبار سئو سایت شما را افزایش خواهد داد.
2. نمایش اطلاعات مهم کسب و کار و محصولات و خدمات در بخش های مهم طراحی سایت:
کاربران در سایت شما به دنبال محصولات و خدمات هستند. بنابراین در قسمت های اصلی سایت باید اطلاعات مهم و نحوه ی دسترسی به محصولات را قرار دهید تا کاربران به راحتی به قسمت های مختلف وب سایت دسترسی داشته باشند. اطلاعات در هر وب سایت مختلف و متفاوت می باشد.
3. گزینه تماس با ما را در طراحی سایت در دسترس قرار دهید:
توجه داشته باشید که کاربر در وب سایت شما نباید به دنبال راه های ارتباطی باشد، در وب سایت خود باید شماره تلفنی را که همیشه در دسترس می باسد را قرار دهید، اگر پاسخ گو نیستسد به جای آن ایمیل قرار دهید، توجه داشته باشید که هیچ گاه نباید از ایمیل های شخصی استفاده کنید.
4. در طراحی سایت برای منو ها و لینک ها بهتر است از نام های واضح و لینک دهی های مشخص استفاده کنید:
استفاده از نام های استاندارد و مشخص در طراحی سایت های حرفه ای حس خوبی را به کاربر شما منتقل خواهد کرد.
5. امنیت یکی از مهمترین ویژگی های طراحی سایت حرفه ای به حساب میاید:
برای طراحی سایت هایی که برای کسب و کار خود پیاده سازی می کنید باید توجه بسیار زیادی را به امنیت سایت داشته باشید. با گذاشتن گواهینامه SSL روی وب سایت خود باعث افزایش اعتبار آن خواهید شد که نتیجه ی آن اعتماد کاربران می باشد.