علت محبوبیت طراحی سایت واکنش گرا

علت محبوبیت طراحی سایت واکنش گرا

علت محبوبیت طراحی سایت واکنش گرا


علت محبوبیت طراحی سایت واکنش گرا : همان طور که می دانید طراحی وب سایت به روش ریسپانسیو یا واکنش گرا امروزه به محبوبیت چشم گیری دست یافته است . در مقاله ای که امروز برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم قصد داریم به تحلیل و بررسی دلایل این محبوبیت بپردازیم . بر همین اساس اگر شما نیز یکی از طرفداران وب سایت های ریسپانسیو می باشید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .


طراحی سایت و افزایش استفاده از تلفن های هوشند :


برخی از محققان بر اساس تحقیقات انجام داده می گویند بیش از 2 میلیارد تلفن همراه در سراسر دنیا در حال استفاده می باشند . از آن جایی که بسیاری از کاربران و افراد جامعه به استفاده از این دستگاه های هوشمند وابسته می باشند ، به طور قطع آمار استفاده از این تلفن ها برای وب گردی یا گشت و گذار در اینترنت نیز رو به افزایش می باشد . اگر طراحی سایت تان را به ابزار گوگل آنالتیک متصل نمایید می توانید آمار مخاطبینی که از طریق تلفن های همراه وارد وب سایت تان شده اند را مشاهده نمایید . بر اساس موارد ذکر شده می توان به اهمیت طراحی وب سایت ریسپانسیو که مخصوص تلفن های هوشمند می باشد پی برد .


دسترسی آسان به طراحی وب سایت شما :


شمار بالایی از افراد جامعه می باشند که توان خرید رایانه یا لپ تاپ را ندارند . از این رو تهیه ی یک تلفن همراه برای آن ها بسیار مقرون به صرفه تر می باشد . در واقع اگر بخواهیم از این دید به قضیه نگاهی داشته باشیم باید بگوییم کاربران با استفاده از این تلفن ها به اطلاعات مورد نظر خود سریع تر دسترسی پیدا می کنند و از رسانه های اجتماعی نیز روز به روز بیشتر در تلفن های هوشمند استفاده می شود . بر همین اساس اگر می خواهید شمار کاربران و مشریان کسب و کارتان را تا حد بسیاری افزایش دهید در این راستا قدم برداشته و وب سایت تان را به صورت واکنش گرا یا ریسپانسیو طراحی نمایید .