چگونگی ایجاد فرم ثبت نام در طراحی سایت

چگونگی ایجاد فرم ثبت نام در طراحی سایت

چگونگی ایجاد فرم ثبت نام در طراحی سایت


چگونگی ایجاد فرم ثبت نام در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران یک فرم ثبت نام معمولی حاوی چندین فیلد فرم در طراحی سایت است به نظر می رسد که محبوب ترین شماره امروز است ایمیل، رمز عبور و رمز عبور تکراری عجیب و غریب و یک دکمه آیا چیزی در این ساختار مینیمالیستی در طراحی سایت وجود دارد؟ آیا تمرکز روی آن خیلی ساده نیست متاسفانه، بسیاری از غیر طراحان و برخی از طراحان دقیقا به این فکر می کنند. اگر از لحاظ بصری ساده و کوچک است نباید طراحی شود، چرا که زمان اتلاف وقت است، درست است کاملا اشتباه. من یک بار سعی کردم آن را به یک طراح خیره کننده طراحی سایت توضیح دهم، که فقط نمی توانست باور کند که اگر کسی یک طراحی سایت را دید و بر روی یک دکمه بزرگ در صفحه اصلی که ثبت نام را کلیک کرد.
ناگهان فرم ساده را بدون ثبت نام ترک کرد چطور او پرسید آنها قبلا تصمیم گرفتند ثبت نام کنند فقط غیرممکن است که آنها توسط سه ورودی ترس شوند. خوب اغلب آنها هستند. او داده های خود را از نشان داد. در آن زمان درصد از افرادی که روی دکمه بزرگ روی صفحه اصلی در طراحی سایت کلیک کرده بودند، فرم را با سه فیلد بدون ثبت نام ترک کردند. زیاد است تقریبا یک چهارم مردم از این فرم ترسیدند. من یک مطالعه سریع را انجام دادم تا به دلایلی که مردم را ترک فرم ثبت نام من می دانستند را درک کنم. نفر به اندازه کافی در طراحی سایت خوب بودند تا یک پرسشنامه کوتاه با سوالات باز باشد.

چارت سازمانی در طراحی سایت

با مطالعه ده ها فرم ثبت نام، متوجه شدم که بسیاری از آنها به علت این اشتباهات ناگوار در طراحی سایت شکست خورده اند. آنها دور از گلوله نیستند. بیایید یاد بگیریم که چگونه یک فرم ثبت نام کامل ایجاد کنیم! ما از چند نمونه و بهترین شیوه ها استفاده می کنیم و سپس به سادگی با تمرکز بر ایمنی، توضیح روشن، حداقل فرم و کپی جذاب، الگوی کامل خود را در طراحی سایت ایجاد خواهیم کرد. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان بیا بریم هر مثال زیر در طراحی سایت استفاده می شود می تواند به طور مستقیم به برنامه طراحی آپلود.

دلایل استفاده از فرم ثبت نام در طراحی سایت

نگه داشتن اطلاعات حساس کاربران ایمن به عنوان شناختن کاربران به عنوان صاحبان داده های خاص به عنوان مثال، فیس محدود کردن دسترسی به بخش خاصی از سرویس در طراحی سایت عنوان مثال هر اینترانت جمع آوری داده های کاربر به دلایل بازاریابی با توجه به این موضوع، در نظر گرفتن اینکه چگونه یک کاربر در طراحی سایت ممکن است با یک فرم ثبت نام مواجه شود احساس کنید. اغلب دلایل فرم ثبت نام ممکن است برای کاربر معمولی اینترنت در طراحی سایت مشخص باشد. چیزی که ما درک نمی کنیم به طور خودکار ما را هراس می دهد؛ جای تعجب نیست که بسیاری از مردم فرم های خود را پر از تردید و ترس از تقلب می کنند.
به تعجب من، درصد از آنها ترس از هرزنامه بودن را به عنوان دلیل اصلی آنها همیشه دو بار قبل از تایپ کردن در آدرس ایمیل خود در هر نقطه از آنها در طراحی سایت فکر می کنم. پیچیدگی فرم اغلب در نظر گرفته نشده غیر ضروری و عدم تمایل به اتلاف وقت در رتبه دوم قوی با قرار گرفت.

بارزترین شکل فرم ثبت نام در طراحی سایت

در اکثر صحنه ها، شما از حضور فرم در طراحی سایت استفاده می کنید، بنابراین مسئولیت گسترش احساس امنیت در میان کاربران خود قطعا شما خواهد بود. به اندازه کافی عجیب و غریب، اکثر فرم های ثبت نام فقط موفق به حل این مشکل نیست. نشان نمی دهد که تایپ کردن در آدرس ایمیل شما یک گام امن در طراحی سایت است، ممکن است مجبور شود کاربران خود را مجبور به تجدید نظر در کل پروسه ثبت نام کنید. آیا شما آن را در طراحی سایت ریسک می کنید یکی از نکته های نادر نمونه ای از طراحی فرم ثبت نام، شکل نعنا است. نعنا از تحریک بصری یک آیکون قفل استفاده می کند تا نشان دهد که کل پروسه ایمن است. مدالها و یک احساس اضافی امنیتی را به شکل اضافه می کنند.
به خاطر داشته باشید که نعنا نیز مزایایی را که با ثبت نام در طراحی سایت دریافت می کنید تکرار می کند. استفاده از زبان احساسی چرا شما را دوست دارید ایجاد احساس صمیمیت و دلبستگی احساسی است. این دقیقا همان چیزی است که لازم است برای از بین بردن هر شک و تردیدی که مردم می توانند در مورد این خدمات در این مرحله در روند طراحی سایت داشته باشند. یکی دیگر از نمونه های جالب تقویت ایمنی در طراحی سایت ممکن است در فرم ثبت نام مشاهده شود. با استفاده از یک الگوی بسیار محبوب ثبت نام اجتماعی همراه با فرم ثبت نام کلاسیک در طراحی سایت.

فرم ثبت نام Songkick در طراحی سایت

فرم ثبت نام یک الگوی خوب ورود به سیستم را در طراحی سایت فراهم می کند ورود به سیستم اجتماعی، اگر درست انجام شود، یک ایده بسیار قدرتمند است. این موجب صرفه جویی در زمان و مشکلات می شود. با این حال، این می تواند احساس خطر را نیز در طراحی سایت افزایش دهد. در مورد خدمات اجتماعی، هرزنامه فقط به صندوق های پست الکترونیکی کاربر آسیب نمی رساند بلکه به دوستانشان نیز می باشد. این تند و زننده است نشانه ای از ایمنی یک موضوع بسیار مهم در این نوع فرآیند ثبت نام طراحی سایت است. یک چیز کوچک اما قدرتمند انجام داد. آنها به وضوح اظهار داشتند که بدون فورا فیس بوک ارسال نمی کنند. البته آنها از کاربران خود برای اعتماد زیادی استفاده می کنند.
زیرا این فقط یک بیانیه در طراحی سایت است، اما هنوز هم حداقل آنها از ترس در ذهن مشتریان سخن می گویند و برای آن پاسخ مناسب و آرامش بخش دارند. اگر چیزی ممکن است مشتریان خود را ترساند و پنهان نکنید، بجنگید و مبارزه کنید. به دنبال الگوی محتوا ایمن سازی بیایید فریب دیگری را در طراحی سایت دست کم بگیریم اما بسیار مهم را در نظر می گیریم که به افزایش تبدیل و کاربرگ دوستی یک فرم ثبت نام کمک می کند. کل مفهوم ثبت نام تا حدودی مصنوعی است. به سختی معادل آن در جهان آفلاین معادل آن در طراحی سایت است، بنابراین این خود توضیحی نیست.

فرم ثبت نام GitHub در طراحی سایت

فرم به شما در طراحی سایت امکان می دهد تا قبل از ارسال فرم فرم رمز عبور را بدانید این فرم یک ستاره نیست. این به جای هر چند من نمی فهمم چرا آنها از برچسب ها در داخل فیلدهای فرم و یک فیلد انتخاب نام کاربری در این بخش از روند استفاده می کنند. چیزی که واقعا عالی است نوک در مورد رمز عبور است نوک استفاده حداقل یک عدد و حداقل کاراکتر این واقعا می تواند زمان و مشکلات را برای کاربران در طراحی سایت صرفه جویی کند. اغلب خدمات این نوع اطلاعات را درون پیام خطا قرار می دهند زمانی که گذرواژه تایپ شده خیلی کوتاه است یا شماره ای ندارد و این یک راه حل برای کاربر پسند نیست. فیس بوک همان الگوی توضیحی را در طراحی سایت در بر می گیرد که در مورد شکل ظاهری شکل تاریخ تولد است.
آنها می دانند که بیشتر کاربران خود این سوال عجیب و غریب در مورد تاریخ تولد خود را در فرم ثبت نام پیدا می کنند، بنابراین تصمیم گرفتند یک توضیح کوتاه را در زیر لینک چرا باید تاریخ تولد خود را در طراحی سایت ارائه دهم بزرگ حرکت. نگاهی نزدیک به برچسب های فیس بوک در فرم. آیا می توانید برچسب رمز جدید را در طراحی سایت ببینید این یک نمونه عالی برای مراقبت از ایمنی در یک شیوه ی بی نظیر است. فیس بوک پیشنهاد می کند که شما باید یک رمز جدید در طراحی سایت ایجاد کنید، از الگوی مشابهی که در ده ها مکان دیگر استفاده می کنید استفاده نکنید. این طراحی هوشمندانه در طراحی سایت است.

هنگامی که شما فرم ثبت نام را در طراحی سایت می کنید

ترس از هرزنامه را از بین ببر فرم را آسان درک کنید از بین بردن پیچیدگی غیر ضروری کارایی فرم شما بسیار نزدیک به سادگی آن در طراحی سایت است. شما نمی خواهید مجبور شوید کاربران خود را به صرف دقیقه نگاه کردن در فرم ثبت نام خود را. شما می خواهید آنها را تایپ برخی از داده ها و ثبت نام در چند ثانیه. به همین دلیل بهترین فرم های ثبت نام که می دانم کارهای زیادی برای کاربران خود در طراحی سایت انجام می دهند. نگاهی به شکل هانچ نگاه دارید. آنها شما را تشویق می کنند با استفاده از حساب کاربری فیس بوک یا توییتر خود چرا قدیمه برای صرفه جویی در وقت و تلاش خود وارد سیستم شوید. زبان غیر رسمی مستقیم یک موقعیت دوستانه در طراحی سایت ایجاد می کند.
ما از مردم می خواهیم داده ها را در فرمت ای که ما راحت یا امن پیدا می کنیم و اغلب ما دلیل آن را توضیح نمی دهیم یا حتی در مورد فرمت ما که انتظار داریم در طراحی سایت اطلاع نداریم. چند بار فرمهایی را دیدید که به شما اطلاع میدادند که گذرواژه شما خیلی کوتاه بود یا شامل هیچ عدد نیست اکثر مواقع اطلاعات در مورد فرمت رمز عبور باید از قبل در طراحی سایت مشخص شود. از بهترین مقالات وب سایت سایتکد پیروی از قوانین در طراحی سایت می باشد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.