چگونه میتوان تعداد بازدید کننده های وب سایت خود را افزایش داد؟

چگونه میتوان تعداد بازدید کننده های وب سایت خود را افزایش داد؟

چگونه میتوان تعداد بازدید کننده های وب سایت خود را افزایش داد؟

طراحان وب سایت خواهان افزایش بازدید وب سایت خود هستند . برای همین منظور راه ها و استراتژی هایی وجود دارد که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد:


مهمترین موضوع که در طراحی وب سایت باید به آن توجه لازم و کافی شود محتوای وب سایت می باشد و از آن مهمتر کیفیت محتوا می باشد .توصیه می شود حجم مطالب مورد استفاده در وب سایت کم باشد به دلیل اینکه مطالب زیاد در وب سایت به خواننده و کاربر حس مطالعه کتاب دست می دهد و از خواندن آن صرف نظر خواهد کرد .همین امر شما را در سئو و بهینه سازی وبسایتتان یاری خواهد کرد .
اصطلاحی که در ایجاد محتوا وجود دارد ایجاد محتوای همیشه سبز خواهد بود . چنین محتویاتی در سایت تعداد لینک های زیادی را جذب خواهد کرد و نقشی اساسی در رتبه بندی گوگل دارد .
شما می توانید با استفاده از نرم افزارهای آنالیز نگاهی به تعداد کاربران آنلاین در وب سایت خود را داشته باشید .و آنچه را که منجر به بازدید وب سایت شما خواهد را تشخیص داده و عواملی که مشتریان به دنبال آن هستند را تشخیص دهید و در جهت ارتقا و سئو وب سایت خود مورد استفاده قرار دهید و محتوای همیشه سبز را تولید کنید .
لود شدن سریع صفحات وب و سرعت وب سایت امری است که در طراحی سایت خیلی مهم تلقی می شود .از گذاشتن تبلیغات در درون وب سایت خودداری کنید این امر موجب می شود که کاربر زمن زیادی را صرف بستن تبلیغات سایت شما کند و از خواندن محتوای سایت صرفه نظر کند .که همین امر موجب می شود تعداد کاربران وب سایت شما کاهش پیدا کند ودر بهینه سازی وب سایت تاثیر منفی ایجاد کند .
در طراحی سایت بخصوص طراحی وب سایت فروشگاهی تعداد بازدید کننده ها در وب سایت امری مهم و ضروری محسوب می شود که باید تمام نکات مربوط به افزایش بازدید رعایت شود .