نکاتی مهم در راستای طراحی سایت ارزان

نکاتی مهم در راستای طراحی سایت ارزان

نکاتی مهم در راستای طراحی سایت ارزان

طراحی وب سایت ارزان را با طراحی سایتی ضعیف و بدون امکانات اشتباه نگیرید . برخی از شرکت های طراحی اقدام به ارائه طراحی سایت ارزان با امکاناتی مناسب در بازار می نمایند . برخی از امکاناتی که در طراحی سایت ارزان وجود دارند در طراحی های حرفه ای نیزبه چشم می خورند.
تائیدیه W3C :
از شرکت طراحی وب بخواهید برای وب سایت شما از تائیدیه W3C استفاده نماید . موتور های جستجو به ایندکس کردن و بررسی وب سایت هایی که در طراحی سایت خود استاندارد های طراحی وب سایت را رعایت نموده اند علاقه بیشتری نشان می دهند . در کل می توان گفت رعایت استاندارد ها باعث تسریع روال ایندکس شدن وب سایت شما می گردد.
متا تگ ها :
متا تگ ها در طراحی وب سایت ارزان بسیار مهم می باشند . برای هر یک از صفحات سعی کنید طبق موضوع صفحات ، متنی مرتبط در توضیحات آن قرار دهید . در بعضی از شرکت ها برای طراحی سایت ارزان قیمت از متنی کلی در مورد کلیات وب سایت برای تمامی صفحات به صورت یکسان استفاده می کنند .
تگ عنوان :
یکی از مهم ترین تگ ها در طراحی وب ارزان قیمت ، تگ عنوان می باشد . این تگ می بایست بر اساس موضوع هر صفحه وب سایت انتخاب شود . هم چنین از تکرار یک عنوان برای چندین صفحه جدا خود داری نمایید .
CSS :
استفاده از CSS یا فایل شمایل ظاهری موجب سهولت و تسریع تغییر ظاهر و مدیریت وب سایت شما در طراحی سایت ارزان می شود . علاوه بر این استفاده از css باعث بارگذاری سریع تر صفحات وب سایت شما نیز می شود .
فرم تماس با ما :
شرکت طراحی سایت مورد نظر شما می بایست در طراحی وب سایت جایگاهی ویژه برای فرم تماس با ما در نظر بگیرد . زیرا این فرم بهترین راه ارتباط و تعامل با کاربران وب سایت شما می باشد .