مالک دیجی کالا کیست ؟

مالک دیجی کالا کیست ؟

مالک دیجی کالا کیست ؟


وب سایت دیجی کالا در واقع یک وب سایت تجارت الکترونیک مجازی در کشور ایران می باشد که توسط دو برادر به نام های سعید محمدی و حمید محمدی در سال 2007 تاسیس شد . از سال 2007 تا کنون این وب سایت موفقیت چشم گیری داشته است و بر اساس رتبه بندی وب سایت Alexa ، دیجی کالا ششمین وب سایت پربازدید در ایران می باشد . هم چنین طراحی سایت دیجی کالا در حوزه کاری خود یکی از بزرگ ترین وب سایت ها در سطح خاورمیانه به شمار می رود . این وب سایت با بیش از 750000 بازدید در روز و 3/2میلیون کاربر ، حدود 90 درصد از تجارت آنلاین ایران را در دست گرفته است . حمید محمدی یکی از موسسان این وب سایت می گوید هنگامی قصد خرید یک دوربین عکاسی آن هم به صورت آنلاین را داشته است اما هیچ وب سایتی فارسی زبانی که اطلاعات کافی را به او بدهد پیدا نکرده است و از این جا ایده طراحی سایت ی با این موضوع به ذهن وی رسیده . شرکت دیجی کالا در ابتدا تنها با 7 کارمند و با ارائه دوربین دیجیتال و تلفن همراه شروع به کار نمود . بر طبق گفته های آقای محمدی ، طراحی سایت دیجی کالا از زمان تاسیس سالانه شاهد رشد 200 درصدی بوده است . امروزه در وب سایت دیجی کالا از انواع کتاب ها گرفته تا تلفن های هوشمند به فروش می رسد . امروزه ارزش شرکت دیجی کالا بیش از حدود 150 میلیون دلار می باشد و دارای 760 کارمند می باشد . این شرکت به صورت روزانه 4000 سفارش را در سراسر کشور ارسال می نماید .
ویژگی های وب سایت دیجی کالا :
یکی از ویژگی های مهم دیجی کالا وجود بخش نقد و بررسی محصول در طراحی سایت می باشد. شرکت دیجی کالا برای کالاهای خود خدمات پس از فروش ارائه نمی دهد اما برای برخی از محصولات یک فرصت 7 روزه می دهد تا اگر محصول فروخته شده مشکلی داشت آن را تعویض نماید .
برخی از افتخاراب به دست آمده توسط شرکت دیجی کالا :
•    شرکت دیجی کالا به عنوان بهترین کسب و کار در محدوده تجارت الکترونیک در چهارمین دوره جشنواره ملی ارتباطات در سال 93 شد.
•    شرکت دیجی کالا به عنوان یکی از 10 قهرمان کارآفرینی جهان در کنگره جهانی کارآفرینی مسکو انتخاب شد .
•    دریافت نشان مرکز کیفیت های برتر سال 88