مؤلفه های مؤثر بر رتبه بندی در طراحی سایت


مؤلفه های مؤثر بر رتبه بندی در طراحی سایت

مؤلفه های مؤثر بر رتبه بندی در طراحی سایت

مؤلفه های مؤثر بر رتبه بندی در طراحی سایت

1- Tweetکردن لینک ها به صفحات توسط بازدید کنندگان چه قدرتی دارند.
2-    چه تعدادی لینکTweet  شده به صفحات وجود دارد.
3-    اشتراک گذاری ها در صفحات اجتماعی چه تعدادی است.

معیارهای برند در نام دامنه طراحی سایت در چه سطحی قرار دارند؟


1-    برای نام تجاری یا دامنه چه حجمی از جستجو انجام گرفته است.
2-    نام تجاری یا دامنه در سایت های خبری چند بار نام برده شده است.
3-    نام تجاری یا دامنه در سایت های اجتماعی چند بار نام برده شده است.

 

ویژگی های صفحه در طراحی سایت در چه سطحی می باشند؟

 

1-    محتوای صفحه باید اختصاصی و منحصر به فرد باشد.
2-    از دیگر صفحات موجود در دامنه لینک در صفحات وجود داشته باشد.
3-    مطالب و محتوای صفحات بعد از هر آپدیت، نو و جدید باشد .


ترافیک دیتا در طراحی سایت و صفحات چه میزانی بوده است.؟


1-    وجود  CTRاز طرف گوگل در صفحات به خاطر کلمات کلیدی
2-    سنجشBounce rate  صفحه ها از طریق بازگشت کاربران به نتایج موتور جستجوگر
3-    مجموعCTR  از گوگل به تمامی کلمات کلیدی موجود در صفحات


ویژگی های کلمات کلیدی دامنه در طراحی سایت چه سطحی دارند.؟


1-    انحصاری بودن محتوا در تمامی صفحات موجود در طراحی سایت
2-    جدید بودن مطالب و محتوای استفاده شده در سایت
3-    اندازه گیری  Bounce rateسایت.


نقش تغییرات جستجو در طراحی سایت


کارشناسان سئو سایت نظرات خود را در مورد تغییرات آتی در الگوریتم های رنکینگ جستجو را در مباحث و مقالات مختلفی شرح داده اند. با این اطلاعات آنها قادر خواهند بود که یک لیستی از عواملی ایجاد کنند که احتمالاً اهمیت زیادی داشته است و نیز برخی از آنها نیز ارزششان کاهش یافته است.