مؤلفه های مؤثر بر رتبه بندی در طراحی سایت

مؤلفه های مؤثر بر رتبه بندی در طراحی سایت

مؤلفه های مؤثر بر رتبه بندی در طراحی سایت

1- Tweetکردن لینک ها به صفحات توسط بازدید کنندگان چه قدرتی دارند.
2-    چه تعدادی لینکTweet  شده به صفحات وجود دارد.
3-    اشتراک گذاری ها در صفحات اجتماعی چه تعدادی است.

معیارهای برند در نام دامنه طراحی سایت در چه سطحی قرار دارند؟


1-    برای نام تجاری یا دامنه چه حجمی از جستجو انجام گرفته است.
2-    نام تجاری یا دامنه در سایت های خبری چند بار نام برده شده است.
3-    نام تجاری یا دامنه در سایت های اجتماعی چند بار نام برده شده است.

 

ویژگی های صفحه در طراحی سایت در چه سطحی می باشند؟

 

1-    محتوای صفحه باید اختصاصی و منحصر به فرد باشد.
2-    از دیگر صفحات موجود در دامنه لینک در صفحات وجود داشته باشد.
3-    مطالب و محتوای صفحات بعد از هر آپدیت، نو و جدید باشد .


ترافیک دیتا در طراحی سایت و صفحات چه میزانی بوده است.؟


1-    وجود  CTRاز طرف گوگل در صفحات به خاطر کلمات کلیدی
2-    سنجشBounce rate  صفحه ها از طریق بازگشت کاربران به نتایج موتور جستجوگر
3-    مجموعCTR  از گوگل به تمامی کلمات کلیدی موجود در صفحات


ویژگی های کلمات کلیدی دامنه در طراحی سایت چه سطحی دارند.؟


1-    انحصاری بودن محتوا در تمامی صفحات موجود در طراحی سایت
2-    جدید بودن مطالب و محتوای استفاده شده در سایت
3-    اندازه گیری  Bounce rateسایت.


نقش تغییرات جستجو در طراحی سایت


کارشناسان سئو سایت نظرات خود را در مورد تغییرات آتی در الگوریتم های رنکینگ جستجو را در مباحث و مقالات مختلفی شرح داده اند. با این اطلاعات آنها قادر خواهند بود که یک لیستی از عواملی ایجاد کنند که احتمالاً اهمیت زیادی داشته است و نیز برخی از آنها نیز ارزششان کاهش یافته است.