قوانین گوگل برای نمایش

قوانین گوگل برای نمایش

قوانین گوگل برای نمایش


قوانین گوگل برای نمایش
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران یکی از دغدغه های صاحبان طراحی سایت نمایش رنکینگ طراحی سایت در بالاترین رتبه بندی است اما گوگل برای نمایش طرحی سایت ها قوانینی وضع کرده تا جلوی طراحی سایت ها نامناسب و مخرب را بگیرد و علاوه بر آن امنیت و حریم شخصی کاربران اینترنتی را فراهم کند چه کار کنیم که گوگل سایت را ببیند از جدید ترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت می باشد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

تبلیغات در گوگل

گوگل برای کاربران خود و همچنین افرادی که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اند و با طراحی سایت قصد ارتقا شغل و حرفه خود را دارند این امکان را فراهم کرده که به تبلیغات بپردازند. روشی از تبلیغات در طراحی سایت به این روش است که مخاطبان با کلیک کردن روی موضوع مورد نظر به سرعت به قسمت مربوطه دسترسی پیدا می کنند و صاحبان طراحی سایت با این روش بازدید کنندگان از طراحی سایت خود را افزایش می دهند.

خط مشی ها و قوانین گوگل عبارتند از:

• استفاده از نام و عنوان های مناسب و متعارف در طراحی سایت
• سو استفاده نکردن از سایر برند های تجاری در طراحی سایت
• پرهیز از تبلیغات فیک در طراحی سایت
• داشتن امنیت و دوری از سیستم هک کاربران در طراحی سایت
• دوری از انتشار مطالب سایر افراد بدون مجوز و اجازه آن ها در طراحی سایت
• استفاده نکردن از بد افزار ها در طراحی سایت
• کارکرد مناسب و فعال بودن طراحی سایت
• پرهیز از انتشار مطالب سیاسی ¸ تروریستی ¸ نژاد پرستانه و ... در طراحی سایت
• فروش محصولات غیر مجاز در طراحی سایت
• رعایت قوانین کپی رایت در طراحی سایت
• دوری از نقض حقوق کاربر در طراحی سایت • پرهیز از نقض اصول گوگل در طراحی سایت

مواردی که اصول گوگل را نقض می کند

• استفاده از لینک های تبلیغی بی ربط در طراحی سایت
• ارائه و آموزش کارکرد با بد افزار ها و برنامه های هک در طراحی سایت
• ارائه مواد مخدر در طراحی سایت
• تهدید و ایجاد رعب و وحشت میان کاربران در طراحی سایت

قانون کپی رایت

قانون کپی ‌رایت اهمیت فوق ‌العاده‌ای دارد. برای رعایت این قانون ابتدا باید اطلاعات دقیقی در مورد آن داشته باشید. برای به وجود آمدن یک اثر تلاش و خلاقیت ‌های فراوانی انجام می‌شود. با رعایت قانون کپی ‌رایت می‌توانیم به زمان و تلاش‌هایی که برای پدید آمدن یک اثر صرف شده ‌است، احترام بگذاریم. قانون کپی ‌رایت به این معنا است که فقط شخص بوجود آورنده اثر می‌تواند از حقوق خاصی مانند: نشر، الگوبرداری، اقتباس در شیوه بیان، تکثیر، پخش، تولید مجدد و نمایش عمومی آن استفاده کند و اگر شخصی بخواهد بدون اجازه از صاحب اثر از آن استفاده کند درواقع قانون کپی ‌رایت را نقض کرده ‌است.

قانون کپی‌رایت در ایران

فعلا در ایران قانونی که به ‌صورت یکپارچه برای عدم حق کپی ‌رایت وجود داشته باشد، نیست. معمولاً قوانین متعددی وجود دارد که فقط برای مالکیت ادبی، هنری و حقوق مربوط به آن‌ها است. به ‌طور مثال قانون کپی ‌رایت موسیقی وجود ندارد و در این زمینه سخت‌گیری انجام نمی‌شود. حتی قانون کپی ‌رایت نرم‌افزار نیز در ایران وجود ندارد و بسیاری از سایت ‌ها نرم‌افزارها را به ‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند. حتی در سال ‌های پیش قانون کپی ‌رایت برای فیلم ‌های سینمایی نیز به ‌صورت جدی اجرا نمی ‌شد و فیلم ‌های سینمایی به ‌راحتی توسط بسیاری از دست‌ فروش‌ها با قیمت کم به فروش می‌رسیدند. اما امروز کمی جدی‌تر این قانون اجرا می‌شود. البته هنوز هم کانال ‌های تلگرامی هستند که فیلم ‌ها را به ‌صورت رایگان در دسترس همه قرار می‌دهند، اما قانون درمورد سایت‌ ها سختگیری ‌هایی را اعمال کرده ‌است. اما قانون کپی ‌رایت برای عکس وجود دارد معمولاً نام عکاسان در هر پلتفرم از عکس منتشر می‌شود.

زمان شروع قانون کپی‌رایت برای یک اثر

زمانی ‌که اثر در یک شکل ملموس به وجود بیاید، قانون کپی ‌رایت برای آن‌ ها اثر قابل ‌اجرا می‌شود. برای مثال یک ترانه ‌سرا بعد از نوشتن اشعار خود نام خود را امضا کرده و با گذاشتن نشانه کپی ‌رایت در کنار آن تاکید می‌کند که نویسنده اشعار خودش است و نوشته‌ هایش را در پاکتی می‌گذرد و به آدرس خودش پست می‌کند. این پاکت دربسته را نگه می‌دارد. در واقع شاهد او تاریخ و مهر پست می باشد. حالا او با در دست داشتن این نامه اثر خود را در دفتر کپی ‌رایت به ثبت می‌رساند.

چه زمانی قانون کپی رایت به پایان می رسد؟

قانون کپی رایت دارای یک تاریخ انقضا می باشد. با توجه به پیمان برن تاریخ انقضای کپی رایت یک اثر در طول حیاط و 50 سال بعد از فوت وی تعیین می شود. این زمان به هیچ عنوان نمی تواند کمتر باشد. اما اگر شخصی بخواهد مدت زمانی بیشتری را از قانون کپی رایت برای اثر خود استفاده کند، می تواند در یک وصیت نامه رسمی حقوق اثر خلق شده خود را به بازماندگان خود واگذار کند.