طراحی وب سایت وتحلیل آمارالکساجهت افزایش ترافیک

طراحی وب سایت وتحلیل آمارالکساجهت افزایش ترافیک

طراحی وب سایت وتحلیل آمارالکساجهت افزایش ترافیک


تعداد بازدیدکنندگان و ترافیکی که به سمت سایت می آید یکی از موارد مهمی است که صاحبان سایت ها باید آمار دقیق آن را برای برنامه ریزی های خود و شناخت نقاط ضعف و قوت و بازخورد محتوای طراحی وب سایت باید یک درک صحیح از آن داشته باشند. الکسا Alexa یک سایت آماری است که فرایند آن موجب می شود که بتوان کمک شایانی به به افزایش ترافیک طراحی سایت کرد. اهمیت زیادی دارد که وبمسترها درک کنند که به چه وسیله ای می توانند با استفاده از آمار الکسا میزان ترافیک سایت خود را در یک بازده زمانی مشخص بالا ببرند. در این مقاله که در دو بخش ارائه خواهد شد دانستنی هایی در این مورد را بیان می کنیم.


تأثیر اطلاعات جستجو در بالا بردن ترافیک طراحی وب سایت


احتمالاً بارها به این نکته فکر کرده اید که مخاطبین، سایت شما را چگونه جستجو می کنند و یا اینکه نتایج کدام جستجوها باعث می شود که مخاطبین شما بی واسطه به سایت شما هدایت شوند. اهمیت الکسا در طراحی وب سایت همین است که به شما کمک می کند تا جواب سوالات خود را بگیرید و با مخاطبین بالقوه خود و نحوه جستجوی آنها آشنا شوید و از این طریق به افزایش ترافیک سایت خود کمک کنید.
شما می توانید از طریق اطلاعاتی که به دست آورده اید در طراحی سایت خود تغییراتی ایجاد کنید که مخاطبین خود را مستقیماً به سمت سایت خود هدایت کنید و نتایج بهتری را در سایت خود ببینید. طبیعتاً در صورت استفاده صحیح از آمار و اطلاعاتی که سایت الکسا در اختیار شما قرار می دهد و تنظیم درست سایت خود و تغییرات مناسب خواهید توانست که رتبه های مناسبی را کسب نمایید و شما هم شاهد افزایش تعداد کاربران باشد و هم درآمد مناسبی نیز از طُرق مختلفی مانند تبلیغات نصیب شما نماید.


آمار الکسا چه کمکی به شما در طراحی وب سایت می کند؟


این آمار ابزار قوی و با ارزشی برای سایت شما به حساب می آید و در نحوه چیدمان سایت نیز شما را یاری خواهد کرد که ترافیک مطلوبی را به دست آورید. به وسیله تجزیه و تحلیل آمار الکسا می توانید متوجه شوید که باید تمرکز خود را بر چه قسمت هایی از سایت بگذارید و کدام بخش ها نیاز زیادی به وقت گذاشتن ندارند. بنابراین در خود حتماً سعی کنید در بازده های زمانی مشخص از آمار سایت الکسا بهره ببرید و با تحلیل آنها به بهتر شدن سایت خود خصوصاً از نظر جذب ترافیک کمک کنید.