طراحی سایت و تبلیغات آنلاین


طراحی سایت و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت و تبلیغات آنلاین

طراحی سایت و تبلیغات آنلاین


طراحی سایت و تبلیغات آنلاین
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران در سراسر جهان اقدامات بازاریابی طراحی سایت خود را به صورت آنلاین انجام داده اند. صفحات طراحی سایت فرود به شرکت ها کمک می کنند تا استراتژی های بازاریابی طراحی سایت موثر را برای تبلیغ محصولات و خدمات ایجاد کنند. صفحه اصلی طراحی سایت بخش مهمی از فرآیند طراحی طراحی است و هدف آن جذب بازدیدکنندگان و هدایت آنها به قلب تبدیل است. صفحه طراحی سایت فرود باید بی عیب و نقص باشد، و این چیزی است که ما در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم کرد. چطور می توان یک صفحه اصلی طراحی سایت طراحی کرد که به اندازه کافی موثر باشد تا بازدید کنندگان را جذب کند و آنها را برای خرید یا اشتراک مشترک کند.

محتوای طراحی سایت را در جهت تبلیغات برای خود طراحی نمایید

محتوا در صفحه طراحی سایت فرود شما باید به نقطه، برجسته گزاره ارزش منحصر به فرد خود را. محتوای طراحی سایت ارائه شده شما بستگی به نوع محصول یا سرویس شما را دارد. به خاطر داشته باشید که تقریبا هشت ثانیه برای متقاعد کردن کاربران برای انجام پیشنهادات خود دارید. اطلاعات بیش از حد می تواند بازدیدکنندگان را غرق کند و بلافاصله این صفحه را ترک کنند. با استفاده از زبان ساده، با مخاطبان خود صحبت کنید و بگویید چگونه می توانید زندگی خود را بهتر کنید. عنوان اولین متن است که بازدید کنندگان شما می بینند. این یکی ازاولین فرصتهای شما برای تاثیر گذاردن نرخ تبدیل شماست. از یک عنوان در طراحی سایت استفاده کنید که به وضوح نشان می دهد بزرگترین مزایایی که محصول شما ارائه می دهد. در عنوان، به بازدید کنندگان خود دقیقا همان چیزی را که می توانید در صفحه فرود خود دریافت کنید.
مؤثرترین صفحات فرود در طراحی سایت نشان می دهد چه چیزی با عنوان ارائه می شود و از زیربنای استفاده می شود تا توضیح بیشتری را ارائه دهد را به اشتراک بگذارد. زیر شاخه ها ممکن است هر آنچه را که در یک نور جدید ارائه می دهید را نمایش دهد. برخی از صفحات فرود تصمیم می گیرند که گزاره های ارزش خود را به سمت عنوان بکشند و از زیربنایی برای بحث در مورد پیشنهادات واقعی استفاده کنند. در یکی از پروژه های طراحی سایت ما که در زیر نشان داده شده است، می توانید ببینید که زیربندی متن عنوان را تکمیل می کند. هنگامی که کاربران طراحی سایت در صفحه قرار می گیرند، به وضوح می دانند که چه خدماتی انجام می دهند و می توانند بر روی دکمه تماس به عمل بلافاصله کلیک کنند.
دکمه های تماس با مخاطب را جذاب و قابل کلیک کنید که بازدید کنندگان را تشویق به خرید، ثبت نام، تقاضای نسخه ی نمایشی یا انجام کاری دیگر می کنند. بهترین گزینه این است که را در بالا و پایین صفحه قرار دهید تا کاربران نتوانند تمام مسیر را تا کلیک کنند. یا شما می توانید شناور را که همیشه قابل مشاهده است اضافه کنید. شما به نظر میرسد اگر رنگشان تغییر کند یا انیمیشنها را برای سرگرم کردن بازدیدکنندگان اضافه کنند، که برند طراحی سایت شما ایجاد میکند، اضافه میشود. دوبار کلیک کنید که پیام شما و عنوان صفحه مربوطه مطابقت دارد. پروژه دیگری که ما روی آن کار کرده ایم که به صورت متنی و منطقی به عنوان و زیر شاخه ها مرتبط است. علاوه بر این، انیمیشن خوبی برای جذب بازدیدکنندگان است. کاربران ثبت نام می توانند به سادگی با کلیک بر روی دکمه ثبت نام در گوشه سمت راست بالا برای ادامه طراحی سایت است. تگ های عنوان چه کاربران روی صفحه نتایج جستجو کلیک می کنند. آنها همچنین عنوان صفحه و یکی از مهمترین منابع اطلاعاتی در مورد محتوای آن هستند.
روش های متعددی برای تبدیل برچسب های عنوان به یک اهرم مهم برای بهینه سازی موتور جستجو وجود دارد. تمام اطلاعات مربوط به محتوای صفحه در طراحی سایت می باشد. زیرا این تعداد کاراکترها معمولا در صفحه طراحی سایت در نتایج جستجو نشان داده می شود. البته، عناوین می تواند طولانی تر از آن باشد، به خصوص اگر دلیل خوبی باشد. با این حال، به عنوان یک قاعده کلی، عناوین را کوتاه نگه دارید تا اجزای مهم را با یک بیضوی از بین ببرید.

اهمیت کلمات کلیدی در طراحی سایت

کلمات کلیدی را در عنوان قرار دهید یا بهتر است با آنها شروع کنید. کلمات کلیدی نشان می دهد که چه صفحه ای در مورد آن است و به موتورهای جستجو کمک می کند که کدام صفحات را براساس یک پرس و جو کاربر نشان دهند. با این حال مهم نیست که کلمات کلیدی زیادی را وارد کنید و همچنین مهم است که کلمات کلیدی در طراحی سایت را به عنوان نزدیک به عنوان عنوان تعریف کنید تا موتورهای جستجوگر در طراحی سایت شناسایی نکنند و کاربران درک درستی از اطلاعات داشته باشند آنها می توانند با دنبال کردن پیوند پیدا کنند. اول و مهمتر از همه، عناوین برای خوانندگان، نه برای موتورهای جستجو است. برای رتبه بندی بالاتر، آنها را یک دنباله لغوی قابل خواندن از کلمات کلیدی در طراحی سایت نگذارید. اطمینان حاصل کنید که خوانندگان می توانند درک کنند که هر صفحه در طراحی سایت در مورد آن فقط پس از نگاه کردن به عنوان آن است.

متاتگ ها در طراحی سایت چه اهمیتی دارند

برچسب های متا در طراحی سایت گسترش اطلاعات ارائه شده توسط برچسب عنوان. انواع متا تگ های مختلف وجود دارد، هر کدام برای هدف خاصی خدمت می کنند. برچسب متا در طراحی سایت توضیح یک توضیح کوتاه ازمحتوای صفحه در طراحی سایت است و در زیر برچسب عنوان قرار دارد. کاملا ضروری است که گزاره ارزش منحصر به فرد شما روشن و متقاعد کننده باشد. برای این، شما می توانید مزایای خود را با استفاده از فرمت گلوله ثبت کنید. گلوله های مزایده توصیف مختصر یک محصول یا خدمات است که آن را برجسته می کند. اولين مزيت اوليه محصول و مهمترين مزيت آن محصول، ارائه يک سلسله مراتب به اصطلاح ارزشي براي مخاطبان هدف است. لیست گلوله شما نباید طولانی باشد: پنج تا هفت امتیاز انجام خواهد شد تا کاربران خود را غارت نکنند.
هنگام طراحی یک صفحه فرود، فرم های خود را کوتاه نگه دارید و فقط اطلاعات ضروری را درخواست کنید. به عنوان یک بازاریاب، شما می خواهید اطلاعاتی را که می خواهید جمع آوری کنید. با این حال، هنگامی که به ایجاد یک صفحه طراحی خوب صفحه فرود می آید، حفظ اصل کمتر است بیشتر است. به یاد داشته باشید که همیشه می توانید اطلاعات بیشتری در صفحه تشکر کنید. کاربران عموما ذهنیت خود را با نام و آدرس ایمیل خود ندارند. با این وجود اگر از شماره تلفن یا تاریخ تولد در صورت لزوم نیازی ندارید، ممکن است بازدیدکنندگان را از پر کردن این زمینه ها متوقف نکنید، زیرا از ترس تحمیل پیام های متنی و تماس تلفنی متوقف نخواهید شد. بهترین روش برای تعیین طول طول فرم برای کسب و کار شما این است که خودتان آن را آزمایش کنید.
طراحی صفحه فرود خوب، مینیمالیستی و جذاب است، ارائه اطلاعات بدون دخالت مستقیم. برای جلوگیری از چسباندن افراد با عناصر بصری خالی، از طراحی ساده و ساده با مقدار زیادی فضای سفید استفاده کنید که مردم را در مورد محصول خود نگه می دارد و به عمل می آید. یک فونت بزرگی را انتخاب کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی در مورد آنچه که در مورد صفحه اصلی طراحی سایت شما هستند را بخوانند و درک کنند. همچنین مطمئن شوید که طراحی شما زمان بارگذاری صفحه را افزایش نخواهد داد. طرح بندی صفحه خود را با قطعنامه های مختلف بررسی کنید تا اطمینان حاصل شود که حتی افراد با نظارت های قدیمی تر قادر پیمایش خواهند بود. و مطمئن شوید که چگونگی طرح بندی خود را در دستگاه های تلفن همراه نمایش داده می شود. بیشتر بازدیدکنندگان احتمالا برای اطلاعات بیشتر به پایین حرکت می کنند، بنابراین نگران نباشید بلوک هایی را نشان دهید که صفحات را مرور می کنید.
عکس ها می توانند راه را برای بازدیدکنندگان طراحی سایت با پیشنهاد شما به طرز متنوعی افزایش دهند. مهارت استدلال بصری انسان ها را قادر می سازد که از آنچه که می بینند پردازش کنند و تفسیر کنند. دستورالعمل های بصری می توانند اطلاعات اضافی را به بازدیدکنندگان طراحی سایت شما انتقال دهند. ارائه تصاویر با کیفیت بالا نشان می دهد بهترین طرف از محصول یا خدمات شما در طراحی سایت. اطمینان حاصل کنید که شما یک عکاس استخدام می کنید که تکنیک های بصری را می شناسد تا عکس هایی را که می خواهید تبدیل کند.

لوگوها در جذب تبلیغات بیشتر برای طراحی سایت

شامل تمام سیگنال های اعتماد شما می توانید برای نشان دادن بازدید کنندگان طراحی سایت که پیشنهاد و نام تجاری طراحی سایت شما قابل اعتماد هستند. اکثر در طراحی سایت ها اثبات اجتماعی را در قالب یک لیست از مشتریان، مطبوعات ذکر شده، آمار استفاده و توصیفات نمایش می دهند. صفحات فرود خوب استفاده فراوان از توصیفات، علامت های اعتماد و مدالها را می دهند. مشتریان در طراحی سایت یک سیگنال اعتماد کلاسیک هستند که اطمینان بازدیدکنندگان را تضمین می کند. مدال های اعتماد شامل آرم مارک های شناخته شده ای هستند که شما با آنها کار کرده اید، تاییدیه ها و تشخیصات دریافت شده و گروه ها در طراحی سایت که عضو آن هستید. همه این تمبرهای تأیید اعتماد شما را به برند طراحی سایت شما افزایش می دهند و آنها را تشویق می کنند که تبدیل را حرکت دهند. هنگام نمایش آرم ها به عنوان سیگنال های اعتماد، آنها را تمیز و متمرکز نگه دارید. لوگوهای مربع را به صورت سیاه و سفید نشان دهید تا تمرکز خود را بر روی پیشنهاد خود حفظ کنید.

بازدیدکنندگان طراحی سایت را بیشتر نمایید

کافی نیست که صفحه اصلی طراحی سایت را ایجاد کنید. شما همچنین باید آزمایش کنید که آیا این کار به خوبی انجام می شود. برای بررسی اینکه آیا صفحه طراحی سایت مقصد شما می تواند تبدیل شود، بتوانید تجزیه و تحلیل ارزشمندی را در مورد نحوه تعامل کاربران با صفحه اصلی طراحی سایت انجام دهید. دقیقا چه تستی بستگی به مبدأ ترافیک طراحی سایت شما دارد، اهداف پایانی که می توانید در ابزار تست خود تنظیم کنید. به عنوان مثال، می توانید آزمایش کنید که اغلب بازدیدکنندگان طراحی سایت یک دکمه را تماشا کرده، ویدیو را تماشا کرده یا فرم هدایت را ارسال کرده اند. همچنین می توانید ببینید که چگونه کاربران در طراحی سایت روی صفحه طراحی سایت شما فرود آمد و چه نوع دستگاهی را استفاده می کردند. برای درک اینکه صفحه اصلی طراحی سایت شما تبدیل می شود.