طراحی اپلیکیشن فروشگاهی


طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی

 


طراحی اپلیکیشن فروشگاهی : همان طور که در مقالات گذشته نیز گفته شد امروزه افزایش دستگاه های هوشمند و رشد استفاده از آن ها باعث شده است تا بسیاری از شرکت ها برای افزایش نرخ فروش و کاربران خود اقدام به طراحی اپلیکیشن فروشگاهی نمایند . با توجه به تغییرات به وجود آمده در الگوی رفتاری مشتریان حوزه ی پوشاک و روی آوردن آن ها به خرید های آنلاین بسیاری از فروشگاه ها علاوه بر ساخت و طراحی سایت ، به طراحی اپلیکیشن نیز نیازمند می باشند . در واقع طراحی اپلیکیشن فروشگاهی در راستای جلب مشتریان بیشتر ، تبلیغات قدرتمند تر و نهایتا فروش هر چه بیشتر انجام می گیرد .
اگر چه امروزه در سطح جهان طراحی اپلیکیشن های فراوانی صورت گرفته اما تنها تعداد اندکی از آن ها در سطح جهانی مورد استقبال کاربران قرار گرفته اند . یکی از مهم ترین علت های این امر ضعف ها و مشکلات موجود در این طراحی اپلیکیشن ها می باشد . در این مقاله قصد داریم شما کاربران عزیز را با نکاتی مهم و کاربردی آشنا نماییم چراکه با رعایت آن ها می توانید همانند حوزه ی طراحی وب سایت ، در حوزه ی طراحی اپلیکیشن نیز به بهترین نحو عمل کنید .


کاربران را تشویق به دانلود نرم افزار کنید !


یکی از واضح ترین امکانات اپلیکیشن های موفق سیستمی می باشد که با استفاده از آن مشتریان را به خرید بیشتر تشویق می نماید . این نکته را به خاطر بسپارید در اپلیکیشن ها تشویق کاربران امری دشوار تر نسبت به انجام این امر در طراحی سایت می باشد لذا می بایست تلاش بیشتری را به خرج دهید . پر واضح است که یک طراحی وب سایت بازدید بیشتری نسبت به یک اپلیکیشن دارد لذا یک اپلیکیشن می بایست به واسطه ی طراحی وب سایت شما معرفی گردد .


مقیاس پذیری مناسب :


ممکن است آشنایی چندانی با عبارت مقیاس پذیر نداشته باشید از این رو ابتدا به شرح معنای این عبارت خواهیم پرداخت . واژه ی مقیاس پذیر تنها به حوزه ی طراحی اپلیکیشن فروشگاهی اختصاص ندارد و به طور کلی مربوط فعالیت یا شبکه سازمانی مشخص و منظم می باشد . هر اندازه که یک سیستم بزرگتر باشد و قادر باشد همانند اصل خود رفتار نماید و دارای کارایی لازم باشد آن سرویس در بر دارنده ی مقیاس پذیری مناسب و قابل قبولی می باشد یا به بیان دیگر مقیاس پذیر می باشد . اگر چه در یک طراحی اپلیکیشن فروشگاهی قسمت  ‌های ظاهری مهم می باشند اما به علت ساختار و عمل کرد اپلیکیشن طراحی شده ، پشت یا زمینه اپلیکیشن فروشگاهی (یعنی آن چه که برای کاربر و مشتری قابل مشاهد نیست ) مهم تر می باشد .
هنگامی که یک اپلیکیشن به صورت مقیاس پذیر باشد کم‌تر با مشکلاتی از قبیل هنگ کردن ، سرعت پایین در بارگذاری و .. مواجه می‌شویم .