ساخت سایت

ساخت سایت یکی از مهارت های مورد توجه این روز ها می باشد چرا که استفاده از اینترنت به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است. امروزه حتی افرادی که دانش تخصصی در زمینه ساخت سایت ندارند نیز می توانند به این حرفه مشغول شوند زیرا ابزار و منابع کاربردی زیادی در اختیار کاربران قرار گرفته که پروژه را سهولت می بخشد. ساخت سایت حرفه ای و کارآمد کار دشواری نیست حتی برای افراد تازه کار نیز بسیار آسان است اما زمانی پلتفرم اشتباه انتخاب می کنید دچار مشکل می شوید.
برخی از پلتفرم ها به دانش کدنویسی ابتدایی و کمی css و html نیاز دارند که میزان تخصص شما مشخص می کند کدام یک را انتخاب کنید اما اگر هیچ تخصصی در این زمینه ندارید سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهترین گزینه خواهد بود. در حال حاضر از میان پلتفرم های موجود وردپرس بیشترین میزان محبوبیت را دارد و پس از آن دروپال و بعد جوملا می باشند. البته ساخت سایت زیر نظر افراد متخصص و حرفه ای و یا همکاری با شرکت ها مزایای بیشتری خواهد داشت چرا که تیم های حرفه ای رو پروژه شما نظارت دارند و به صورت مستمر به پشتیبانی می پردازند.

ساخت سایت حرفه ای رایگان

اولین چیزی که برای ساخت سایت حرفه ای رایگان نیاز دارید این است که مشخص کنید از چه پلتفرمی استفاده می کنید. سیستم های مدیریت محتوای زیادی وجود دارند که انتخاب مناسب ترین پلتفرم مهم ترین مسئولیت شماست. چرا که هیچ کس تمایل ندارد از پایه اشتباه شروع کنید. اما نکته ای که در خصوص ساخت سایت حرفه ای رایگان وجود دارد این است که این سایت ساز های به دلیل محدودیت هایی که برای هاست و دامنه ارائه می دهند و شما مجبور به استفاده از هاست و دامنه خودشان هستید برای طولانی مدت مناسب نیستند. با این وجود وب سایت های زیادی وجود دارند که قالب آماده رایگان با تنوع محدود ارائه می‌دهند و کار کردن با آن ها مانند ساخت وباگ آسان می‌باشد و بسیاری از افراد از این نوع سایت ساز ها استفاده می‌کنند.

ساخت سایت حرفه ای

ساخت وبلاگ

تمامی افراد از 8 تا 80 سال می توانند در کمتر از 15 دقیقه ساخت وبلاگ خود را به پایان برسانند. با ساخت وبلاگ بازدید کننده می توانند ارتباط مستقیم با شما داشته باشد که این یکی از برجسته ترین مزایای ساخت وبلاگ می باشد بنابراین بستری فراهم می شود که برای افراد همفکر با خودتان مطلب ایجاد کنید و انتشار دهید و در مقابل حس تعامل و اعتماد کاربر را افزایش دهید که این برقراری ارتباط به کمک ساخت وبلاگ موجب می شود که بتوانید کسب درآمد کنید و این هدف نهایی از ساخت وبلاگ می باشد.

ساخت سایت فروشگاهی

اگر در موتورهای جستجوگر سرچ کنید ساخت سایت فروشگاهی بیشماری مشاهده خواهید کرد چرا هدف اغلب افراد رقابت می باشد و اینترنت بستر مناسبی برای این کار فراهم کرده است. اما برای رسیدن به موفقیت هر چه بیشتر باید به طور اختصاصی ایجاد شود و پشتیبانی قدرتمند و رسیدگی مستمر داشته باشد. شرکت ها و افراد توسعه دهنده ساخت سایت فروشگاهی را مطابق با نیاز ها و خواسته های شما طراحی می کنند به این ترتیب می توانید هر آن چه برای سهولت کار مشتریان نیاز دارید به طراحی سایت فروشگاهی خود بیافزایید.
علاوه بر این با توجه به آمار کاربران اینترنتی بیشترین نرخ ترافیک از کاربران موبایلی است بنابراین می بایست به صورت ریسپانسیو طراحی کنید تا مخاطبان خود را از دست ندهید. نونگار پردازش پروژ های خود را به این صورت شروع می کند، گفتگو با کارفرما و بررسی نیاز ها و خواسته ها و سپس ارائه طرح اولیه از ، مرحله بعد تایید طرح اولیه می باشد که به دنبال آن طراحی آغاز می شود، پس از ارائه نسخه آزمایشی کارفرما تغییرات و یا اصلاحات را بیان میکند تا رسیدگی شود و در مرحله سایت روی دامنه اصلی راه اندازی می شود.

مهم ترین ویژگی های حرفه ای در ساخت سایت

باید توجه داشته باشید که فقط ساخت سایت مهم نیست بلکه بودن در اولویت گوگل و خیلی از مسائل دیگر در آن مهم می باشد تا با جستجوی بازدید کننده به راحتی به صفحه شما دسترسی پیدا کنند. برای ایده آل بودن باید به همه ی بخش های آن توجه کنید چندین بخش اصلی و مهم در طراحی وجود دارند.
•داشتن دامنه ی مناسب
دامنه یکی از مهمترین عواملی است که باید به آن توجه کنید چرا که نام دامنه در ذهن مشتری می ماند و تا همیشه شما و ساخت سایت شما را به این اسم می شناسد پس در نامی را که برای سایت خود انتخاب می کنید بسیار حساس باشید و همچنین سعی کنید از اسم های کوتاه و در عین حال راحت استفاده کنید تا بازدید کننده به راحتی در ذهن خود نگهدارد.

•استفاده از محتوای کاربردی در سایت
داشتن محتوای خوب و ایده آل و متناسب که به نیاز های بازدید کنندگان سایت پاسخگو باشد و به سوالاتی که ذهن بازدید کنندگان را درگیر کرده پاسخ دهد بسیار حائز اهمیت می باشد. از اهمیت تولید محتوا در طراحی سایت غافل نشوید.

•ظاهر ساخت سایت
همانطور که می دانید قبل از هر چیزی ظاهر یک سایت بسیار در دید بازدید کننده تاثیر گذار می باشد پس بر روی ظاهر آن نیز باید فکر شده عمل کنید تا با ارائه عکس های مناسب و گرافیک جذاب بازدید کننده را جذب سایت خود کنید. اما فقط داشتن عکس و گرافیک کفایت نمی کند بلکه استفاده از رنگ ها مناسب حوزه ی کاری شما و استفاده از فونت های مناسب با سایز مناسب (نه خیلی بزرگ نه خیلی ریز) ارائه لوگوی شما ، همچنین کنتراست رنگ های موجود در سایت که وضوح آن به حدی باشد که باعث اذیت شدن دید نشود و همچنین دقت کنید عکس هایی که قرار می دهید با حجم بالا نباشد چرا که سرعت بارگذاری سایت را پایین می آورد.

اصول ساخت سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی دارای بخش سبد خرید می باشد که مشتریان پس از انتخاب کالا یا کالاهای مورد نیاز خود ، وارد بخش خرید می شوند و از طریق کارت بانکی مبلغ لازم را پرداخت می نمایند و کالای خود را بر اساس توضیحات ارائه شده دریافت می نمایند . در برخی از موارد نیز افراد سفارش خود را انجام می دهند اما مبلغ را درب منزل یا محل کار و در هنگام تحویل کالا پرداخت می کنند که در این روش پرداخت ، اطمینان مشتریان نیز بیشتر می باشد .

1. تغییر رنگ و فونت متن در طراحی سایت

علاوه بر این ، می توانید با اضافه کردن یک عنصر سفارشی ، فونت را جاز کنید. در این حالت ، ما سعی کردیم تا حرف اول پاورپوینت را با نماد پاورپوینت از طریق قرار دادن تصویر در طراحی سایت جایگزین کنیم. طرح های جالب و متنوعی را برای بدن اینفوگرافیک خود در طراحی سایت ایجاد کنید برای این آموزش تصمیم گرفتیم کمی عمق اضافه کنیم.

2. درج اطلاعات در طراحی سایت

پس از تصمیم گیری در مورد نحوه قرارگیری عناصر خود ، شروع به تایپ متن کنید. برای اینکه بخش ها مانند مراحل به نظر برسند ، تعداد زیادی را در طراحی سایت اضافه کرده ایم. حتما متن را در داخل تراز کنید ، بنابراین در زیر شماره ها قرار نمی گیرد. برای تکمیل طرح فلش ، از همان رنگ آبی رنگ برای مستطیل بالا استفاده کنید. مرحله بعدی اضافه کردن عناصر طراحی بیشتر و شروع به توزیع محتوای شما خواهد بود.
اضافه کردن نمادها مهم نیست که از طراحی خود استفاده کنید ، احتمالاً در بعضی از نقاط از آیکون استفاده خواهید کرد. نمادها از پیام شما پشتیبانی می کنند و درک مطلب را آسانتر می کنند. یکی از راه های انجام این کار استفاده از کتابخانه نمادهای پاورپوینت در آیکون اینزرت است. نحوه قرار دادن آیکون ها پس از درج ، می توانید به راحتی آیکون ها را در طراحی سایت خود قرار دهید. اندازه آنها را به اندازه نیاز خود تغییر دهید.

3. تغییر رنگ نمادها در طراحی سایت

راه دیگر برای اضافه کردن نمادها به طراحی اینفوگرافیک شما ، وارد کردن نمادهای سفارشی به عنوان گرافیک برداری از طریق تصاویر اینزرت است. بنابراین کیفیت آنها را از دست نمی دهند تغییر رنگ ها نیز آسان است ما از همان رنگ زرد به عنوان موردی که برای اعداد استفاده کردیم . اضافه کردن عناصر در پاورپوینت ، به راحتی می توانید نمودارها ، نمودارها و سایر عناصر طراحی را برای تجسم داده های خود با استفاده از اسمارت آرت اضافه کنید. خواهید فهمید که چندین دسته از گرافیک تجسم داده ها وجود دارد: لیست ، پردازش ، چرخه ، سلسله مراتب و موارد دیگر است.

4. نحوه قرار دادن گرافیک در طراحی سایت

گراف های متنوع زیاد است و گزینه های ویرایش آن بسیار است از صفحه شما می توانید سبک های مختلف و طرح های رنگی را برای اعمال در نمودار پیدا کنید. همچنین ، می توانید قسمت هایی از نمودار را به راحتی پاک کنید ، اشکال را تغییر دهید ، اشکال را اضافه کنید ، متن را اضافه کنید و گزینه های ویرایش بیشتری داشته باشید ، به گونه ای که دقیقاً همانطور که تصور می کنید با طراحی سایت شما مطابقت داشته باشد.
همچنین می توانید قالب های گرافیکی دلخواه را برای تجسم داده ها اضافه کنید. قالب پرونده پذیرفته شده توسط پاورپوینت ای ام اف است و به یک شکل برداری کاملاً قابل ویرایش تبدیل می شود. متأسفانه ، پاورپوینت دیگر از محبوب ترین قالب وکتور را پشتیبانی نمی کند. اکنون گرافیک کاملاً قابل ویرایش است. در صورت لزوم می توانید اندازه عناصر ، متن ، رنگ ها را تغییر داده و عناصر را حذف کنید.

برای ساخت سایت فروشگاهی در تهران چه می بایست کرد ؟

شما اگر به دنبال ساخت سایت فروشگاهی در تهران می باشید ، در قدم اول می بایست به شرکت طراحی سایت در تهران به صورت حضوری و یا مجازی مراجعه نمایید و پس از مشاوره های لازم با تیم طراحی، ساخت سایت فروشگاهی شما آغاز شده و پس از تأیید نهایی شما راه اندازی می شود. همچنین شرکت، پس از راه اندازی سایت فروشگاهی ، خدماتی همچون پشتیبانی فنی و سئو و بهینه سازی در جهت بالا بردن رتبه در گوگل انجام خواهند داد.

مهم ترین سوالاتی که در زمینه ساخت سایت ممکن است با آن ها برخورد کنید عبارتند از:

اهمیت سئو و بهینه سازی در ساخت سایت چقدر است؟

سئو و بهینه سازی یکی از موضوعات خیلی مهم می باشد که فرد سئو کار حرفه ای و با تجربه باید این کار را انجام دهد تا در طی این مسیر به نتیجه ی عالی برسید هر چند اگر سئو سایت شما خوب باشد در اولویت گوگل و موتور های جستجو قرار خواهید گرفت و بازدید کنندگان خود را تبدیل به مشتری کنید و کسب و کار خود را رونق می دهید.

آیا سرعت ساخت سایت از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؟

سرعت سایت بسیار مهم است چرا که اگر بازدید کننده با سرعت کند مواجه شود از ادامه دادن به بازدید از سایت شما منصرف می شوند.

آیا واکنش گرا بودن ساخت سایت به بهتر دیده شدن آن کمک می کند؟

سایت را در نمایشگر های مختلف مانند موبایل و تبلت نیز طبق قالب آن ها طراحی کنید که به اصطلاح ریسپانسیو کردن می گویند و یا به عبارتی دیگر سایت ریسپانسیو داشته باشید، چرا که افراد از نمایشگرهای مختلف مانند موبایل و تبلت برای جستجوی موارد مورد نظر خود استفاده می کنند.

ساخت وبسایت

امروزه اکثر افراد به دنبال ساخت و یا طراحی سایت به صورت حرفه ای هستند. با توجه به این که تمام کسب و کار ها به سمت آنلاین بودن رفته اند، داشتن یک وب سایت قوی در موفقیت شما تاثیر گذار است. سوالی که برای همه افراد ممکن است پیش بیاید، این است که آیا بدون برنامه نویسی هم می توان سایت ساخت؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که، امکان ساخت سایت بدون برنامه نویسی و با استفاده از نرم افزار های آماده وجود دارد، اما اگر به دنبال یک فعالیت ادامه دار و حرفه ای هستید بهتر است که این کار را نکنید. استفاده از سایت ساز های آماده و ارزان شما را در آینده محدود می کند.

دلیل اهمیت طراحی یا ساخت سایت این است که محدودیت های زمانی و مکانی را در کسب و کار شما از بین می برد. وب سایت شما راه ارتباطی 24 ساعته با مشتریان شما می شود. به عنوان مثال می توانیم بگوییم که با داشتن وب سایت شما یک کارمند 24 ساعتع فعال در مزنیه فروش کالا و خدمات خود دارید. با توجه به مشغله های امروز همه افراد در ساعات استراحت سعی می کنند نیاز های خود را به صورت آنلاین تامین کنند. شما از سه روش می توانید وب سایت خود را بسازید.

ساخت وبسایت

روش های ساخت و طراحی وب سایت

1. ساخت وب سایت از طریق وبلاگ و نصب دامنه بر روی آن
2. استفاده از سایت ساز ها. برای این کار باید در سایت های مورد نظر عضو شوید و وب سایت خود را بسازید.
3. استفاده از سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس. در واقع وردپرس نرم افزاری است که امکانات مختلفی را در زمینه وب سایت های فروشگاهی و شرکتی در اختیار شما قرار می دهد.

روش استفاده از مورد اول به این گونه است که شما یک وبلاگ انتخاب می کنید و دامنه خود را بر روی آن پارک می کنید. ایرادی که این گزینه دارد وابستگی به وبلاگ اصلی است. به این معنا که زمانی که وبلاگ اصلی غیر فعال شود، شما نیز سایت خود را از دست می دهید.

ارتباط با سایت ساز ها به این گونه است که شما به طور مثال یک غرفه نمایشگاه را اجار می کنید. این روش یک سایت اماده در اختیار شما می گذارد که فقط باید طبق سلیقه خود آن را دیزان کنید. ایراد این روش این است که شما مالک وب سایت خود نیستید و ممکن است سایت ساز فعالیت شما را متوقف کند.

روش سوم بهترین روش ساخت و یا طراحی وب سایت است. ممکن است استفاده از این روش دارای هزینه باشد، اما امکانات بشماری در اختیار شما قرار می دهد. البته لازم به ذکر است که با پیش رفت نرم افزار های طراحی سایت، استفاده از این روش نیز هزینه های زیادی ندارد. می توانید با یک هزینه اندک و دیدن آموزش های ساخت سایت به راحتی وب سایت خود را مدیریت کنید

آموزش ساخت سایت وردپرس

امروزه تمامی کسب و کارها نیاز به داشتن سایت را در حوزه ی کاری خود احساس نموده اند. وردپرس یکی از بهترین گزینه ها به منظور داشتن سایت می باشد. لازم به ذکر است جهت زیباسازی و منحصر به فرد بودن سایت باید از قالب های آماده بهره مند گردید. برخی از قالب های وردپرسی قالب های اختصاصی می باشند که برای داشتن یک طراحی سایت سفارشی گزینه ی مناسبی است. برای آموزش طراحی سایت با وردپرس وارد شوید.

نکات مهم در ساخت سایت وردپرس عبارتند از:

• آموزش نصب وردپرس
• آموزش نصب پلاگین های وردپرس
• آموزش نصب پوسته وردپرس
• آموزش ارسال نوشته در وردپرس

عوامل مورد نیاز در ساخت سایت وردپرس عبارتند از:

• داشتن یک نام دامنه در طراحی سایت
• داشتن یک هاست خوب
• درج یک فایل مربوط به نرم افزار وردپرس