ساخت سایت فروشگاهی در تهران

ساخت سایت فروشگاهی در تهران

ساخت سایت فروشگاهی در تهران


ساخت سایت فروشگاهی در تهران
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران طراحی سایت فروشگاهی چیست ؟ طراحی سایت فروشگاهی به طراحی سایتی گفته می شود که در جهت فروش کالاهای حقیقی یا مجازی راه اندازی شده است و این امکان را به مشتریان خود می دهد که بدون اتلاف وقت ، هزینه ی رفت و آمد و صرف انرژی ، کالای خود را درب منزل تحویل بگیرند و یا کالای مجازی مورد نیاز خود را که شامل تصاویر ، متون ، ویدیوها ، فایل های صوتی و موسیقی ، پی دی اف ها و ... می شوند از طریق اینترنت دانلود کرده و استفاده نمایند .

اصول ساخت سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی دارای بخش سبد خرید می باشد که مشتریان پس از انتخاب کالا یا کالاهای مورد نیاز خود ، وارد بخش خرید می شوند و از طریق کارت بانکی مبلغ لازم را پرداخت می نمایند و کالای خود را بر اساس توضیحات ارائه شده در طراحی سایت فروشگاهی دریافت می نمایند . در برخی از موارد نیز افراد سفارش خود را انجام می دهند اما مبلغ را درب منزل یا محل کار و در هنگام تحویل کالا پرداخت می کنند که در این روش پرداخت ، اطمینان مشتریان نیز بیشتر می باشد .

طراحی سایت فروشگاهی چگونه ساخته می شود ؟

برای ساخت سایت فروشگاهی مراحل زیر را انجام می دهند :
1.ابتدا برای طراحی سایت فروشگاهی هاست مناسب انتخاب می نمایند ، در طراحی سایت فروشگاهی ، سرعت بارگذاری اطلاعات ، پشتیبانی از حجم اطلاعات ، امنیت طراحی سایت ، پاسخگویی و پشتیبانی و ... همه به هاست سایت نیز بستگی دارند.
2.در قدم بعدی برای طراحی سایت ، نام مناسب و پس از آن دامنه ی طراحی سایت را انتخاب می کنند، اکثر برند های موفق به دلیل انتخاب نامشان بسیار محبوب شده اند ، لذا انتخاب نام مختصر ، جذاب و با معنا بسیار مهم می باشد ، پس از آن دامنه ی طراحی سایت نیز بر اساس نام انتخاب شده تعیین می باشد و در این مرحله نیز باید توجه داشت تا نام دامنه خوانا و غیر تکراری باشد و توسط مشتریان به سرعت یافته شود.
3.در گام سوم ، طراحی سایت فروشگاهی توسط طراح سایت آغاز می شود . طراحان سایت از طریق فروشگاه ساز و یا سیستم مدیریت محتوا و افزودن برخی از پلاگین های مختص به طراحی سایت فروشگاهی ، بیس اولیه ی سایت را می سازند و با توجه به نیاز و سلیقه ی ساحب طراحی سایت و همچنین کاربران سایت ، گرافیک و سایر کارها از قبیل کد نویسی و ... را انجام می دهند.

برای ساخت سایت فروشگاهی در تهران چه می بایست کرد ؟

شما اگر به دنبال ساخت سایت فروشگاهی در تهران می باشید ، در قدم اول می بایست به شرکت طراحی سایت در تهران به صورت حضوری و یا مجازی مراجعه نمایید و پس از مشاوره های لازم با تیم طراحی سایت ، ساخت سایت فروشگاهی شما آغاز شده و پس از تأیید نهایی شما راه اندازی می شود. همچنین شرکت طراحی سایت ، پس از راه اندازی سایت فروشگاهی ، خدماتی همچون پشتیبانی فنی از طراحی سایت و سئو و بهینه سازی در جهت بالا بردن رتبه ی طراحی سایت در گوگل انجام خواهند داد.