سئو پیشرفته در طراحی سایت

سئو پیشرفته در طراحی سایت

سئو پیشرفته در طراحی سایت


سئو پیشرفته در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران پس از مطالعه مقالات سئو مقدماتی و مبتدی و آگاهی از اهمیت سئو برای طراح سایت می بایست به یادگیری و انجام پروسه سئو پیشرفته برای طراحی سایت خود بپردازید. از آن جایی که بسیاری از افراد برای یافتن پاسخ پرسش هایشان به اینترنت مراجعه می کنند و اگر مطالب مفید به مخاطبان خود ارائه دهید به عنوان سایتی منبع و موثق شناخته خواهید شد که همین امر نرخ ترافیک زیادی را روانه طراحی سایت شما می کند.
پس اگر می خواهید رتبه بالاتری در موتورهای جستجو کسب کنید از سئو پیشرفته سایت غافل نشوید و برای رسیدن به موفقیت در فرآیند سئو نیازمند انجام اصول و قوانین سئو به طور استاندارد و صحیح هستید و فکر تخطی از قوانین گوگل را از سر خود بیرون کنید چرا که به سرعت توسط گوگل شناسایی خواهید شد و دیر یا زود گوگل طراحی سایت شما را پنالتی می کند. و از آن جایی که الگوریتم های گوگل به صورت چند ماه یک بار و علم سئو به صورت روزانه شاهد تغییرات بسیاری است می بایست به روز باشید و جدیدترین متد و قوانین را اجرا کنید.

الگوریتم های تاثیر گذار در سئو طراحی سایت عبارتند از :

•سرعت لود طراحی سایت
یک سایت با سرعت بار گذاری آهسته نه تنها کاربر را خسته و از سایت فراری می دهد بلکه برای بهینه سازی و سئو سایت تاثیرات منفی دارد. بنابراین با انجام تکنیک های بالا بردن سرعت سایت می توانید وضعیت سایت خود را بهبود ببخشید.
•استفاده از عبارات قدرتمند در طراحی سایت
اگر در عنوان مطالب طراحی سایت خود از عبارات قدرتمندی مانند به روزترین ,جدیدترین ,بهترین و... بازخورد بهتری را کسب خواهید کرد. طبق تحقیقات انجام شده عنوان های دارای عبارات قدرتمند نرخ ترافیک بیشتری را روانه سایت می کنند.
•طراحی سایت ریسپانسیو
یک طراحی سایت ریسپانسیو باعث می شود که طراحی سایت شما با هر دستگاه و اندازه ای سازگار باشد و کاربران امکان مشاهده با هر دستگاهی را داشته باشند. سایت ریسپانسیو مزایای بسیاری برای شما دارد مانند افزایش آمار بازدید کنندگان به وسیله کاربرانی که با موبایل و تبلت وارد سایت می شوند , بهبود وضعیت سایت و کمک در بهینه سازی سایت , همچنین آمارها نشان می دهد که امروزه بیشتر افراد با گوشی های موبایل خود به سرچ در گوگل می پردازند بنابراین سایت ریسپانسیو کاربر پسندتر خواهد بود.

نتیجه گیری

طراحی سایت بدون سئو مانند مهمانی بدون مهمان است. فرقی نمی کند سایت شما با چه هدفی طراحی شده باشد در هر صورت برای داشتن طراحی سایت موفق و دارای رنکینگ بالا مستلزم رعایت استانداردها و قوانین گوگل هستید و با پیروی از این قوانین می توانید آمار بازدید گنندگان طراحی سایت خود را افزایش دهید و به این ترتیب مخاطبان بیشتری جذب کنید که اگر طراحی سایتی فروشگاهی داشته باشید موجب افزایش فروش شما نیز می گردد. با مطالعه سایر مقالات از کلیه قوانین و اصول سئو آگاهی پیدا کنید و همچنین در صورت تمایل می توانید انجام پروژه سئو سایت خود را به دست شرکت سئو حرفه ای بسپارید. اصول رنگ شناسی در طراحی سایت یکی از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.