ریکاوری اطلاعات موبایل

ریکاوری اطلاعات موبایل

ریکاوری اطلاعات موبایل


ریکاوری اطلاعات موبایل : به احتمال زیاد برای شما نیز این اتفاق افتاده است که به طور اتفاقی و غیر عمدی عکس یا مخاطبی را حذف نموده باشید . در این مواقع ممکن است تنها با فشردن اشتباه یک کلید ، در چند ثانیه تمامی اطلاعات مهم تان را از دست بدهید . طراحان اپلیکیشن برای حل این دسته از مشکلات اقدام به طراحی نرم افزار هایی نموده اند که وظیفه ی ریکاوری اطلاعات را بر عهده دارند .


ریکاوری اطلاعات سیستم عامل های ios و android :


ممکن است برای تک تک شما این اتفاق رخ داده باشد که عکسی را به صورت اتفاقی از گالری تلفن همراه هوشمند تان حذف نموده باشید . خبر خوش این است که بر اساس سیستم عامل تلفن همراه تان روش هایی برای ریکاوری اطلاعات تان وجود دارند که در ادامه به بررسی این روش ها خواهیم پرداخت .


ریکاوری اطلاعات از سیستم عامل اندروید :


یکی از نرم افزار های کاربردی در زمینه ی ریکاوری اطلاعات از سیستم عامل اندروید ، نرم افزار Wondershare Dr.Fone for Android می باشد . یکی از مزیت های استفاده از این نرم افزار نسبت به دیگر نرم افزار های ریکاوری ، کاربری آسان آن می باشد . با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود اطلاعات تان را از یک گوشی ریست فکتوری شده نیز ریکاوری نماید .
نا گفته نماند این اپلیکیشن نیز همانند تمامی اپلیکیشن های ریکاوری ، نیازمند به روت شدن تلفن همراه می باشند . این اپلیکیشن بر روی بسیاری از برند های معروف تلفن های هوشمند نظیر سامسونگ ، هوآوی ، ال جی و ... امتحان شده و بر روی تمامی نسخه های منتشر شده ی اندروید به خوبی کار می کند .


ریکاوری اطلاعات از سیستم عامل ios :


پس از ارائه شدن iOS 9 از سوی شرکت اپل ، مراحل ریکاوری و بازیابی تصاویر حذف شده در تلفن های هوشمند شرکت آیفون بسیار ساده تر گشت . برای ریکاوری فایل های تصویری حذف شده تنها کافیست نرم افزار Photos تلفن همراه تان را باز نموده و از قسمت پایین صفحه وارد بخش Albums نرم افزار شوید . در بخش Recently Deleted تمام تصاویری که در 30 روز گذشته از روی تلفن شما حذف شده اند قابل مشاهده خواهد بود .

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت