ریدایرکت 301 و تاثیر آن بر سئو طراحی سایت

ریدایرکت 301 و تاثیر آن بر سئو طراحی سایت

ریدایرکت 301 و تاثیر آن بر سئو طراحی سایت


ریدایرکت 301 و تاثیر آن بر سئو طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران اجازه دهید این مقاله رابا یک مثال جالب در طراحی سایت شروع کنیم فرض کنید در عرض دوسال پنج بار تغیر مکان زندگی داده اید وقطعا اولین کاری که بعد از تغیر آدرس زندگی تان داده اید تغیر ادرس پستی شما است تا شما نامه های مهم را از دست ندهید این موضوع در مورد طراحی سایت نیز صادق است زمانی که آدرس طراحی سایت شما تغیر می کند چیزهای مهمی دارید که رها کردن آنها اصلا عاقلانه نیست .بنابر این بهتر است از تغیر مسیر url استفاده کنید تا بازدید کننده های طراحی سایت قبلی را به آدرس جدید هدایت کنید.
از آنجایی که ریدایرکت 301 راهی است برای آن که دامنه طراحی سایت و رتبه بندی آن در میان طراحی سایت های دیگر حفظ کنید از نظر سئو ارزش زیادی دارد. همانطور که می دانید اعتبار صفحه و همچنین اعتبار دامنه در سئو دو عامل بسیار مهم به حساب می آید. تغییر مسیر 301 با تغیر دائمی URLصفحه بازدیدکنندگان و موتور جستجو را بدون نیاز به تایپ URLجدید به صفحه جدید منتقل کنید.

دلایل استفاده از ریدایرکت 301 در طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

• ادغام کردن urlهای مختلف ذیل یک آدرس طراحی سایت تا اعتبار دامنه را افزایش دهند
• برند سازی مجدد یا تغیر نام و ادرس طراحی سایت
• هدایت ترافیک از یک urlبه آدرس دیگری که متعلق به صاحب همان طراحی سایت است اما بازدید کنندگان کمتری دارد .گاهی اوقات صاحبان طراحی سایت ها دامنه هایی مشابه با موضوع خود را می خرند تا ترافیک طراحی سایت شان را افزایش دهند

نحوه اجرا ریدایرکت 301 در طراحی سایت

برای انجام این کار دو راه حل وجود دارد ریدایرکت 301 در سرور و طراحی سایت با استفاده از فایل هات سز و ویرایش فایل می تواند تغیر مسیر 301 ر ا به راحتی انجام بدهید. سرورهایی که از سرویس آپاچی استفاده می کنند می توانند به راحتی با این روش به هدف خود برسند. البته مدیریت آن در دراز مدت دشوار خواهد بود برای این کار باید از اف تی پی وارد طراحی سایت خود شوید و فایل ها را ویرایش کنید و بعد بروی سرور آپلود کنید این مراحل ریدایرکت سرور را به کاری دشوار تبدیل می کند. ریدایرکت در صفحات طراحی سایت از طریق وارد کردن کد در صفحه به صورت دستی و با کمک گرفتن از پلاگین ها انجام می شود. اصول شبیه سازی طراحی سایت از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.