روش استاندارد بهینه سازی طراحی سایت

روش استاندارد بهینه سازی طراحی سایت

 روش استاندارد بهینه سازی طراحی سایت


روش استاندارد بهینه سازی طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران بهینه سازی یا همان سئو طراحی سایت و راه های استاندارد وب در طراحی سایت و الگوریتم موتورهای جستجو گر وگوگل وبه ویزه گوگل وبینگ است وطراحی سایت گوگل بر مبنای الگوریتم پنگوئن والگوریتم مرغ مگس خوار والگوریتم پاندا و.... همه در جهت رتبه بندی و درلینک دهی به طراحی سایت شده می نماییم وموتور جستجو گوگل اهداف خود را بر اساس رضایت مندی مشتری در نمایش نتیجه مطابق با کلمات کلیدی درج شده به واسطه آنها تعیین نموده است بدین منظور اصول بهینه سازی طراحی سایت و بهینه سازی وب سایت در تطبیق طراحی سایت گوگل با عملکرد و استاندارد های موتور جستجو وراهنمایی می نماید .

تکنیک سئو طراحی سایت

• بهینه سازی لینک های داخلی
• استفاده از محتوای یونیک
• استفاده ازکلمات کلیدی مناسب
• بک لینک مناسب
• بهینه سازی مدیر محتوا طراحی سایت
• بهینه سازی تصاویر
• بهینه سازی برچسب مطالب
رعایت استراتژی های طراحی سایت

تکراری بودن کلمات در طراحی سایت

ما در این مقاله به برسی مطالب تکراری در طراحی سایت های مختلف می پرازیم این سوال برای وب مسترها پیش آمده که آیا با قراردادن مطالب تکراری در صفحات طراحی سایت برای رتبه بندی در نتیجه جستجو موتور گوگل مضر است ؟ طبق اعلام رسمی گوگل و لبته تجربه شخصی باید گفت مطالب تکراری برای هیچ طراحی سایتی رتبه ایجاد نمی کند و نهایتا گوگا اقدام به پاک کردن نتایج تکراری می کند .حتما این موضوع برای شما هم پیش آمده که خیلی از صفحات طراحی سایت مطالب تکراری دارند شاید دچار این ترس شده اید که نکند سئو طراحی سایت دچار مشکل شده است ؟ولی با کمی دقت متوجه خواهیم شد که به طور طبیعی در تمام صفحات محتوای تکراری ایجاد شده است .

اهمیت صفحات طراحی سایت

مثلا ممکن است یک صفحه طراحی سایت در چند منو یا دارای چند تگ باشد که طبیعتا صفحات با محتوای تکراری ایجاد خواهد شد وباید دانست گوگل خود متوجه این موضوع است و هیچ گاه این اتفاق نخواهد افتاد که مورد جریمه واقع شود. اما نکته مهم این است که این روش کار گوگل به این معنا نیست که شما بتوانید یک مطلب پر از کلمات کلیدی را در چندین صفحه طراحی سایت خود کلیک کنید و گوگل با شما کاری نداشته باشد گوگل چنین صفحاتی را تشخیص داده وبه شدت طراحی سایت شما را جریمه خواهد کرد .این مقاله فقط برای آموزش اصول سئو است و جنبه تبلیغاتی ندارد ما در این مقاله سعی داشتیم تمام اصول سئو را در حد توان برای شما بیان کنیم .