دلایل نیاز به دیجیتال مارکتینگ در طراحی سایت

دلایل نیاز به دیجیتال مارکتینگ در طراحی سایت

دلایل نیاز به دیجیتال مارکتینگ در طراحی سایت


دلایل نیاز به دیجیتال مارکتینگ در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران بدون داشتن استراتزی دیجیتال مارکتینگ شما بدون هدف یا جهت هستند. شرکت هایی که بدون استراتژی در طراحی سایت هستند هدف استراتژی مشخصی برای بدست آوردن مشتریان جدید یا ایجاد روابط عمیق تر با مشتریان فعلی به صورت انلاین ندارند. در نتیجه اگر اهدافی برای مقاصد دیجیتال مارکتینگ نداشته باشید احتمالا منابع کافی برای رسیدن به این اهداف نخواهید داشت و در نهایت از طریق تجزیه و تحلیل متوجه نخواهید شد که آیا به اهداف خود دست می یابید یا خیر.

سهم بازار یا مخاطبان طراحی سایت را نخواهید داشت

اگر شما در خصوص تقاضای مشتری برای خدمات آنلاین خود در طراحی سایت تحقیق نکنید ممکن است نیازهای مشتریان انلاین نادیده گرفته شود .شاید مهم تر از ان این باشد که شما بازار آنلاین خود را درک نمی کنید .یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ مشخص خصوصیات مخاطبان مورد نظر خود را تعین می کند بازارهای سنتی با بازارهای آنلاین و دیجیتال امروزی از نظر انواع مختلف خصوصیات ورفتار مشتری ، رقبا ، پیشنهادات و ارتباطات بازاریابی متفاوت خواهد بود .با یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ در طراحی سایت می توانید بازار خود را خود را ارزیابی کنید وبا موقعیت استراتژیک خود با بازار روبه رو شوید .

رقبا طراحی سایت سهم بازار را به دست خواهند آورد

اگر به اندازه کافی منابعی را برای دیجیتال مارکتینگ وطراحی سایت اختصاص ندهید یا دارای رویکردی تک منظوره بدون استراتژی تعریف شده باشید در نتیجه رقبا سهم بازار شما را خواهند گرفت ودر واقع جایی نخواهند داشت. برای جلوگیری از این اتفاق فقط از استراتژی دیجیتال مارکتینگ وطراحی سایت مشخص استفاده کنید.

پیشنهاد آنلاین طراحی سایت شما دیگر ارزشمند و قدرتمند نخواهد بود

تعریف پیشنهاد آنلاین ارزشمند و شفاف به مشتری کمک خواهد کرد که خدمات انلاین را برای مشتریان فعلی و جدید تان در طراحی سایت متمایز کنید و این کار باعث وفاداری مشتریان به شما خواهد شد وتوسعه استراتژی بازاریابی رقابتی برای بسیاری از سازمان ها مهم است زیرا محتوا باعث تعامل مخاطبان شما از طریق کانال های مختلف مانند جستجو بازاریابی ایمیلی و اجتماعی و وبلاگ می شود.

به اندازه کافی شناخت از مشتریان آنلاین طراحی سایت خود ندارید

اغلب گفته می شود که رسانه های دیجیتال وطراحی سایت قابل سنجش ترین رسانه ها هستند ابزارهایی مانند گوگل آنالیز و مشابه آنها تنها به شما حجم بازدید را خواهند گفت و هیچ اطلاعاتی در مورد احساسات و نحوه خرید مشتریان نمی گویند بناباین باید از ابزارهای دیگری استفاده کنید تا بتوانید نقاط ضعف وبازخورد کاربران را متوجه شوید. رتبه یک گوگل شدن از مقالات کاربردی وب سایت سایتکد می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم. کسب وکار شما منسجم و یکپارچه نیست فرقی نمی کند چه یک بازاریاب دیجیتال متخصص یا یک آژانس مستقل باشید باید فعالیت بازاریابی دیجیتالی خود را به صورت ذخیره اطلاعات در طراحی سایت تکمیل کنید .