دسته بندی طراحی وب سایت ها

دسته بندی طراحی وب سایت ها

دسته بندی طراحی وب سایت ها

 به طور کلی طراحی سایت ها از دو جنبه پیاده سازی و کاربرد دسته بندی می شوند . از جنبه پیاده سازی به دو دسته استاتیک ( ایستا ) و داینامیک ( پویا ) و از جنبه کاربردی به دسته های اطلاع رسانی و خبری ، شرکتی ، تجاری ،خدماتی ، صنعتی ، آموزشی ، شخصی ، شبکه های اجتماعی ، گفتگو محور ، پورتال و در آخر به سیستم ها و نرم افزارهای مبتنی بر وب ، دسته بندی می شوند . انتخاب بهترین روش طراحی وب سایت با توجه به کسب و کار ، بودجه و مخاطبین هدف صورت می گیرد ..


طراحی وب سایت های استاتیک :


در این نوع طراحی سایت ، طراحی یک بار انجام شده و تمام محتویات برای یک مدت زمان طولانی در قالب کدهای نشانه گذاری ، رویداد محور( سی اس اس ، اچ تی ام ال و جاوا اسکریپ) بر روی سرور قرار می گیرند . برای ایجاد تغییر در محتویات این وب سایت ها به دانش برنامه نویسی نیاز است . این نوع طراحی وب سایت برای کسانی کاربرد دارد که در پی تغییر وب سایت خود نبوده و قصد دارند محصولات و خدمات خود را مانند کاتالوگ اینترنتی برای مخاطبین به نمایش بگذارند و اعمال تغییرات در وب سایت به صورت سالیانه و در حد محدود است .


طراحی وب سایت های داینامیک :


در این نوع طراحی وب سایت علاوه بر لحاظ کردن تمام ویژگی های وب سایت های استاتیک ، ساختار اولیه طوری توسط طراح ایجاد شده که شخص می تواند با داشتن اطلاعات پایه و ابتدایی در حوزه ی کامپیوتر ، نسبت به حذف و ویرایش محتویات اقدام نماید.
این نوع طراحی سایت دارای ویژگی هایی هم چون افزودن صفحات جدید ، سامانه های ارسال ایمیل ، مدیریت وبلاگ ها و خرید آنلاین می باشد ، هم چنین سهولت در به روز رسانی محتوا ، افزودن بخش ها و صفحات جدید ، مدیریت هم زمان آن توسط چندین نفر و هم چنین داشتن امنیت بیشتر از دیگر مزایای آن به شمار می رود.

تحریر و تنظیم شده در واحد توسعه شرکت طراحی سایت نونگار

ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن موبایل و کلاسهای آموزش طراحی سایت