تعامل طراحی سایت با کاربران

تعامل طراحی سایت با کاربران

تعامل طراحی سایت با کاربران


تعامل طراحی سایت با کاربران
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران گاهی اوقات تعامل طراحی سایت فقط خیلی آسان است چه کسی کاربران شما هستند و چه دستگاههایی که استفاده می کنند، باید تصمیمات شما را به طور جدی اعلام کنند. اگر شما برای افراد سالخورده یا دیگران با مهارت محدود دستی طراحی می کنید، نمی خواهید بر روی کشیدن تکیه کنید. اگر شما برای نویسندگان یا برنامه نویسان طراحی سایت می کنید که عمدتا با استفاده از صفحه کلید طراحی سایت با برنامه ها ارتباط برقرار می کنند، می خواهید از کلیدهای میانبر معمولی پشتیبانی کنید تا زمان کار با موس را به حداقل برسانید. انتظارات را تعیین کنید بسیاری از تعاملات با یک سایت یا برنامه دارای عواقب است کلیک کردن بر روی یک دکمه میتواند به معنای پول خرج کردن، پاک کردن یک وب سایت و طراحی سایت یا ایجاد یک نظر نادرست در مورد طراحی سایت باشد. و هر زمان عواقبی وجود دارد، اضطراب نیز وجود دارد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کاربران قبل از اینکه بتوانند آن را انجام دهند، می دانند چه اتفاقی خواهد افتاد پس از کلیک بر روی آن دکمه. شما می توانید از طریق طراحی سایت یا کپی انجام دهید. تعیین انتظارات با طراحی سایت برجسته کردن دکمه که مربوط به عمل مورد نظر است.
با استفاده از یک علامت طراحی سایت به طور گسترده ای درک مانند یک سطل زباله برای یک دکمه حذف، یک علامت پلاس برای اضافه کردن چیزی یا یک ذره بین برای جستجو در ترکیب با کپی انتخاب یک رنگ با معنی مرتبط برای دکمه انتظارات طراحی سایت را با کپی تنظیم کنید نوشتن کپی دکمه روشن ارائه کپی مستقیم تشویقی در حالت های خالی تحویل هشدارها و درخواست تأیید اگر اقدامات با پیامدهای غیرقابل برگشت، مانند حذف دائمی چیزی، منطقی است که از مردم بخواهید اگر طراحی سایت مطمئن باشند.

جذب کاربران به طراحی سایت

در با کلیک طراحی سایت بر روی آیکون یک صفحه را بلافاصله حذف نمی کند. در عوض، آن را می پرسد آیا مطمئن هستید و به شما اجازه می دهد بدانید که نمی تواند لغو شود. پیش بینی اشتباهات اشتباه انسان است مردم اشتباه می کنند، اما نباید همیشه مجبور شوند از عواقب آن طراحی سایت دو راه برای کمک به کاهش تاثیر خطاهای انسانی وجود داردجلوگیری از اشتباه من قبل از اینکه اتفاق بیفته راه هایی برای حل آنها پس از اتمام ارائه دهید شما بسیاری از تکنیک های طراحی سایت جلوگیری از اشتباه در تجارت الکترونیک و طراحی فرم را می بینید. دکمه های غیر فعال باقی می ماند تا تمام زمینه ها را پر کنید. فرم ها تشخیص می دهند که آدرس ایمیل به درستی وارد نشده است. از شما میپرسند آیا واقعا میخواهید سبد خرید طراحی سایت خود را رها کنید مهم نیست. پیش بینی اشتباهات اغلب کمتر خسته کننده از تلاش برای حل آنها پس از این واقعیت است. این به این دلیل است که آنها قبل از احساس رضایت بخش از تکمیل که با کلیک بر روی دکمه می توانند وارد شوند رخ می دهد. گاهی اوقات شما فقط باید تصادفات طراحی سایت را انجام دهید. این زمانی است که پیام های خطای دقیق طراحی سایت واقعا به خودشان می آیند هنگام ارسال پیام خطا، مطمئن شوید که دو چیز را انجام می دهید

اصول جذب کاربر به طراحی سایت

مشکل طراحی سایت را توضیح دهید به عنوان مثال، شما گفته بودید که در مریخ متولد شده اید، که انسانها آن را مستعمره نکرده اند هنوز توضیح دهید که چگونه آن را رفع کنید. به عنوان مثال لطفا یک محل تولد را در اینجا بر روی زمین وارد کنید. توجه داشته باشید که می توانید یک صفحه از همان کتاب برای شرایط غیر خطا د طراحی سایت ریافت کنید. به عنوان مثال، اگر چیزی را حذف کنم، اما ممکن است آن را بازگردانم، اجازه دهید من آن را با یک خط از نسخه طراحی سایت مانند شما همیشه می توانید موارد پاک شده را با رفتن به سطل زباله خود و بازگرداندن کلیک کنید بازگرداندن اصل پیش بینی اشتباه کاربر طراحی سایت است. اصطلاح ژاپنی است که به ترجمه می شود. بازخورد سریع بدهید در دنیای واقعی، محیط به ما بازخورد می دهد. ما صحبت می کنیم، و دیگران پاسخ می دهند. ما یک گربه را خراشیده میکنیم و آن را میپوشاند و یا شلاق می زند. اغلب، اینترفیس های دیجیتال قادر به بازگرداندن بسیاری از اطلاعات طراحی سایت می باشند، و ما می دانیم که آیا ما باید صفحه طراحی سایت را دوباره بارگذاری کنیم، لپ تاپ را مجددا راه اندازی کنیم، یا فقط از نزدیکترین پنجره موجود، آن را پرتاب کنیم.

مزایای جذب کاربر به طراحی سایت

بنابراین به من بگو که بارگذاری طراحی سایت انیمیشن آن را فشار دهید تا زمانی که من آن را ضربه بزنم، پاپ و ضربه محکم و ناگهانی، اما خیلی زیاد نیست و هنگامی که من چیزی را انجام می دهم به من پنج برابر مجازی می دهم و من موافقم بسیار جذاب است. هر زمان که برنامه ریزی یا ارسال یک ایمیل را ارائه می دهد، بازخورد و تشویق طراحی سایت را ارائه می دهد. فقط مطمئن شوید که همه این اتفاق می افتد. هرگونه تأخیر بیش از را به عنوان یک وقفه تعریف می کند. بیش از ثانیه، اختلال و این سخاوتمندانه است برای حدود نیمی از جمعیت به اندازه کافی برای ایجاد گزاف گویی است. اگر یک صفحه طراحی سایت در کمتر از بارگیری شود، یک نوار پیشرفت طراحی سایت نمایش داده نمی شود، زیرا زمان واقعی بارگذاری طول می کشد. در عوض از یک تجسم استفاده کنید که به پیشرفت نپردازد، مانند مظنون اما این نکته نیست اگر از نوارهای پیشرفت طراحی سایت خود در سایت خود استفاده می کنید، در نظر بگیرید که برخی از ترفندهای بصری برای بارگیری به نظر می رسد سریع تر از طراحی سایت می باشد. زمان به دست آوردن یک هدف، عملکرد فاصله و اندازه هدف است. به عبارت دیگر چیزی نزدیکتر و یا بزرگتر است، سریعتر میتوانید مکان نما خود را روی آن قرار دهید. این بدیهی است که همه انواع پیامدهای تعامل و طراحی سایت می باشد.