تاثیر رپرتاژ آگهی بر سئو طراحی سایت

تاثیر رپرتاژ آگهی بر سئو طراحی سایت

تاثیر رپرتاژ آگهی بر سئو طراحی سایت


تاثیر رپرتاژ آگهی بر سئو طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران طراحی سایت هایی که از رتبه و نرخ بازدید کنندگان خوبی برخوردار هستند این کار را برای شما انجام می دهند شما می توانید متن آگهی را خودتان انتخاب کنید یا از افراد حرفه ای کمک بخواهید تا بازده مثبتی کسب کنید. در حال حاضر این روش یکی از بهترین راه های بهبود شرایط و افزایش آمار بازدید کنندگان شناخته می شود که به کسب اعتبار و جذب مشتریان بیشتر کمک می کند.

تاثیر رپرتاژ آگهی بر سئو طراحی سایت چیست ؟

به این صورت که با قرار دادن لینک های مفید در مطلب علمی و گزارشی کاربران زیادی را به سوی سایت خود سوق می دهید. در این روش بیشترین بازده و بازدید کننده را با کمترین تبلیغات کسب می کنید. از آن جایی ارائه بک لینک در طراحی سایت های معتبر و قوی به موفقیت شما کمک می کند رتبه بالاتری در موتورهای جستجو کسب می کنید. البته فراموش نکنید که میزان اعتبار وب سایتی که آگهی شما را نمایش می دهد در میزان دریافت بک لینک ها و اعتبار سایت شما نزد گوگل تاثیر دارد.

ویژگی های یک رپرتاژ خوب برای طراحی سایت عبارتند از :

•متن استفاده شده در آگهی نباید صرفا جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد برای کاربر جنبه ی گزارشی یا مقاله آموزشی داشته باشد. برای تولید متن آگهی نباید عجله کنید و همچنین بهتر است از کارشناسان و افراد حرفه ای در این زمینه راهنمایی بگیرید.
•از قرار دادن متن های تکراری در طراحی سایت های مختلف دوری کنید. متن و تیتر وعنوان و حتی تصاویر موجود در آگهی شما می بایست در سایت های مختلف گوناگون باشد.
•تعداد کلمات آگهی نباید آنقدر کم باشد که مفهوم را به خوبی منتقل نکند نباید آنقدر زیاد باشد تا برای مخاطب طراحی سایت خسته کننده شود. همچنین جذابیت تصاویر و جالب بودن تیترها در جذب کاربر موثر است به علاوه نباید از رعایت قوانین و اصول نگارشی غافل شوید.
•تعداد لینک هایی که در متن آگهی رپرتاژ قرار می دهید به طور میانگین 3 تا 5 لینک مطلوب است و شما را به هدف نزدیک می کند. همچنین بهتر کلماتی که در متن آگهی لینک می کنید کلید واژه ها یا کلماتی نزدیک به آن ها باشد.

انواع رپرتاژ آگهی برای طراحی سایت شامل موارد زیر هستند :

•رپرتاژ آگهی تلویزیونی برای طراحی سایت
•رپرتاژ آگهی اینترنتی
•رپرتاژ آگهی روزنامه ای و رسانه های کثیرالانتشار
قابلیت های تایپوگرافی در طراحی سایت