بهینه سازی طراحی سایت برای موبایل

بهینه سازی طراحی سایت برای موبایل

بهینه سازی طراحی سایت برای موبایل


بهینه سازی طراحی سایت برای موبایل
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران بهینه سازی طراحی سایت برای موبایل به این معناست که مخاطبان و بازدید کنندگان طراحی سایت شما می توانند به راحتی و بدون هیچ خللی در بارگذاری صفحات از طریق گوشی های هوشمند و سایر دستگاه ها طراحی سایت شما را مشاهده کنند و از خدمات و امکانات طراحی سایت شما استفاده کنند. امروزه تکنولوژی با سرعت بالایی در حال رشد و گسترش می باشد که یکی از ابزاری که مورد استقبال زیادی قرار گرفت گوشی های هوشمند بوده اند.
با این وجود برای کسب بازدید کنندگان بیشتر برای طراحی سایت خود نیاز به داشتن نسخه ی سازگار با سایر دستگاه ها برای طراحی سایت شما ضروری است. در طراحی سایت سازگار با موبایل نه تنها صفحات طراحی سایت می بایست متناسب با ابعاد گوشی طراحی شوند بلکه باید سرعت بارگذاری صفحات نیز سریع تر شوند تا بدین ترتیب طراحی سایت شما کارآیی خود را از دست ندهد.

نظر گوگل در خصوص بهینه سازی طراحی سایت برای موبایل

طراحی سایت های ریسپانسیو و سازگار با سایر دستگاه ها رنکینگ بالاتری در رتبه بندی گوگل کسب می کنند. اگر طراحی سایت شما عملکرد مناسبی با سایر دستگاه ها داشته باشد به طور قاطع در نسخه ی دسکتاپ نمایش خوبی خواهد داشت و باعث می شود رنکینگ خوبی در موتورهای جستجو کسب کند.

المان ها اساسی در بهینه سازی طراحی سایت برای موبایل :

•سرعت بارگذاری صفحات در طراحی سایت سازگار با موبایل
به دلیل اختلالات و مشکلاتی که در گوشی های هوشمند وجود دارد ممکن سرعت اینترنت نسبتا پایین تری داشته باشند پس اولین چیزی که باید به عنوان مدیر طراحی سایت به آن اهمیت دهید سرعت لود صفحات طراحی سایت می باشد.
•پرهیز از استفاده از Flash در طراحی سایت سازگار با موبایل
برخی از عناصر فلش با گوشی های هوشمند سازگار نیستند این موضوع باعث پایین آمدن رتبه ی طراحی سایت شما می شود. این مسئله توسط گوگل نیز بیان شده است و مناسب تر است که به جای Flash از HTML5 استفاده کنید.
•عدم استفاده از پاپ آپ در طراحی سایت سازگار با موبایل
از آن جایی که صفحات موبایل به مراتب کوچک تر از صفحات دسکتاپ ها هستند نمایش تبلیغات در قالب پاپ ها بروی صفحه برای جلب نظر کاربر گزینه ی مناسبی نمی باشد چرا که ممکن است خوانا نباشد و کاربر را از طراحی سایت دلزده کند و از آن جایی که گوگل نیز جریمه هایی برای تبلیغات در نظر گرفته این امر باعث پایین آمدن رتبه ی طراحی سایت شما می شود و نتیجه ی مثبتی حاصل نمی شود.
•طراحی مناسب طراحی سایت با سایز انگشت
قرار دادن گزینه های بسیار بزرگ یا بسیار کوچک موجب نارضایتی کاربران می شود. در طراحی سایت موبایل فرندلی می بایست فواصل کلیک ها و اندازه ها را متناسب با اندازه گوشی های موبایل در نظر بگیرید.
•بهینه سازی عنوان در طراحی سایت سازگار با موبایل
از آن جایی که کاربرانی که از گوشی های هوشمند برای ورود به طراحی سایت استفاده می کنند از صفحه نمایش کوچک تری برخوردار هستند بهتر آدرس و عنوان و متای توضیحات را فشرده سازی کنید به طوری که کیفیت و اطلاعات کاهش پیدا نکند.