افزایش سرعت ایندکس مطالب در طراحی سایت

افزایش سرعت ایندکس مطالب در طراحی سایت

افزایش سرعت ایندکس مطالب در طراحی سایت


افزایش سرعت ایندکس مطالب در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران ایندکس چیست؟ کلمه ی ایندکس به معنای فهرست شدن است و وقتی از ایندکس شدن صفحات ، مطالب و خود سایت در گوگل می گوییم، منظور پیدا شدن این موارد در گوگل می باشد و در واقع این صفحات و مطالب در حافظه ی گوگل ثبت می شوند. در این مقاله سعی بر آن داریم تا شما را با روش های افزایش سرعت ایندکس طراحی سایت آشنا سازیم ، در ابتدا از فواید و ضروریات آن در بهینه سازی و سئو ی طراحی سایت می گوییم.

اهمیت افزایش سرعت ایندکس طراحی سایت

در واقع افزایش سرعت ایندکس طراحی سایت موجب افزایش سرعت ثبت محتواهای جدید طراحی سایت و در نتیجه بهبود سئوی طراحی سایت می شود. در شرایط عادی شما پس از ثبت محتوای جدید در طراحی سایت ، می بایست گاهی تا چند روز نیز صبر نمایید تا مطلب شما در گوگل ثبت شده و در نتایج جستجو ، پیدا شود ولی با استفاده از روش های افزایش سرعت ایندکس، این امر کمتر از یک دقیقه اتفاق می افتد. بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران شرکت نونگار پردازش می باشد که این شرکت با سابقه ی بالایی که در حوزه ی طراحی سایت دارد بهترین و موفق ترین پروژه های طراحی سایت در کارنامه ی درخشان خود قرار داده است.

برای افزایش سرعت ایندکس طراحی سایت چه کارهایی می بایست انجام بدهیم ؟

1.اکانت گوگل وب مستر را ایجاد نمایید .
2.برای صفحات طراحی سایت خود نقشه ی سایت بسازید .
3.لینک صفحات طراحی سایت خود را در سایر سایت ها به اشتراک بگذارید .
4.یک گوگل پلاس ساخته و در بخش "درباره "ی آن ، طراحی سایت خود را معرفی نمایید .
5.از کد نویسی کاربردی و بهینه استفاده نمایید .
6.محتواهای مفید ، صحیح و کاربردی تولید نمایید .
7.محتواهای طراحی سایت خود را متداولا به روز رسانی نمایید .
8.محتواهای طراحی سایت خود را به همراه لینک صفحه ی آن در شبکه های اجتماعی انتشار دهید .
9.لینک آدرس صفحات طراحی سایت خود را در موتورهای جستجوگر ثبت نمایید .
10.در طراحی سایت خود از ویدیوهای مرتبط با محتوای سایت استفاده نمایید و آنها را در یوتیوب نیز به اشتراک بگذارید زیرا گوگل به یوتیوب اهمیت زیادی می دهد و تعداد کاربران نیز در آنجا بالا می باشد.
11.از مطالب تکراری و کپی شده هرگز استفاده نمایید زیرا گوگل متوجه این موضوع می شود و به ضرر طراحی سایت شما می باشد.
12.سرعت بارگذاری صفحات طراحی سایت خود را افزایش دهید .

استفاده از ابزارهای افزایش سرعت ایندکس طراحی سایت :

• سایت پینگومتیک
استفاده از این سایت رایگان می باشد مو هر چه قدمت طراحی سایت شما بالاتر باشد پاسخ بهتری نیز دریافت خواهید نمود . استفاده از آن نیز بدین صورت می باشد که Url طراحی سایت خود را در سایت پینگومتیک وارد می کنید و موتورهای جستجوگر با توجه به پینگی که از این سایت دریافت می نمایند ، متوجه می شوند که طراحی سایت شما به روز رسانی شده است و به ربات های جستجوگر دستور بازدید از طراحی سایت شما را می دهند که منجر به افزایش سرعت ایندکس طراحی سایت شما می شود.
• سایت پینگلر دات کام
با استفاده از این سایت ، شما در واقع به موتورهای جستجوگر اعلام می نمایید که به روز رسانی کرده اید .این سایت در دو نسخه ی رایگان و غیر رایگان فعالیت می نماید و نسخه ی غیر رایگان آن برای طراحی سایت هایی که اخبار لحظه ای داشته و زمان بندی ارسال و انتشار مطالب برای آنها حائز اهمیت می باشد ، استفاده می نمایند .در این نسخه ، سایت به طور اتوماتیک به صفحاتی که برای آن مشخص نموده اید سر میزند و این کار را به طور سالیانه انجام می دهد که موجب افزایش سرعت ایندکس طراحی سایت شما می شود.