اشتباهات رایج بازاریابی محتوا در طراحی سایت

اشتباهات رایج بازاریابی محتوا در طراحی سایت

اشتباهات رایج بازاریابی محتوا در طراحی سایت


اشتباهات رایج بازاریابی محتوا در طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران امروزه بازاریابی محتوا طراحی سایت یکی از روش های کسب مشتری و افزایش شناخته شده است و با توجه به گسترش نقش اینترنت و شبکه های اجتماعی که به صورت رایگان در اختیار افراد قرار گرفته تا به کمک آن ها به رونق کسب و کار خود بیافزایند تولید محتوای مناسب و مفید از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که فضای رقابتی سختی در بازار یابی آنلاین فراهم کرده است.

اصول بازاریابی محتوا در طراحی سایت

بازاریابی محتوا فرآیندی طولانی مدت است و نباید از آن انتظار کسب نتیجه در زمان کوتاه را داشت اما با رعایت نکات ضروری و پرهیز از اشتباهات مرسوم میتوانید راندمان و نرخ فروش را بالا برد. پس برای این کار نیاز به برنامه ریزی بلند مدت دارید. همچنین به دلیل وجود شبکه های اجتماعی متعدد برای این که از رقبا عقب نمانید بهتر است در چند شبکه اجتماعی پر مخاطب فعالیت داشته باشید. المان های آزار دهنده در طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

اشتباهات رایج در بازاریابی محتوا عبارتند از :

•بی توجهی به کلید واژه ها در تولید محتوا طراحی سایت
بسیاری از مقاله نویسان طراحی سایت با سهل انگاری در بررسی کلید واژه ها بازده کاری خود را پایین می آوردند نباید از این نکته غافل شد که طراحی سایت موفق نتیجه کار تیمی است و تاثیر استفاده از کلمات کلیدی نه تنها در بازاریابی محتوا موثر است بلکه در سئو و بهینه سازی طراحی سایت کمک شایانی می کند.
•تولید محتوای کوتاه و مبهم در طراحی سایت
عدد خاصی برای تعداد کلمات محتوا طراحی سایت انتخاب نشده اما طبق آمارها داشتن محتوا طولانی در طرحی سایت هم از نظر کاربران و هم گوگل پسندیده تر است. شما میتوانید به تولید محتوای کوتاه و طولانی در طراحی سایت خود بپردازید و بازخورد آن ها را مقایسه کنید تا به نتیجه مطلوبی برسید. همچنین محتوای طراحی سایت شما باید واضح و قابل درک باشد از تولید محتوای گنگ در طراحی سایت خود بپرهیزید.
•سهل انگاری در به روز رسانی محتوای طراحی سایت
یکی از راحت ترین روش های بازاریابی محتوا به روز رسانی محتواهای قدیمی طراحی سایت است. این کار که بسیار کم هزینه و کم دردسر بوده تاثیر به سزایی در بازاریابی محتوا دارد.
•اشتباهات نگارشی و تایپی در محتوا طراحی سایت
به منظور بالا بردن اعتبار نظرات کارشناسان شما در طراحی سایت می بایست مطالب بدون غلط تولید شوند تا کاربر بهتر ارتباط برقرار کند و مفاهیم محتوای طراحی سایت شما به خوبی به آن ها منتقل شود همچنین کاربر نباید احساس نکند با فردی کم سواد مواجه است. پس با صرف زمان بیشتر بازده را بالا ببرید و مخاطب طراحی سایت خود را از دست ندهید.
•کپی برداری و تقلید از سایر وب سایت ها در تولید محتوای طراحی سایت
با وجود رقبای زیاد همواره به دنبال ایده های خاص و یونیک باشید تا در ذهن مخاطب تاثیر بیشتری بگذارید. به یاد داشته باشید که از کپی برداری و تقلید جدا بپرهیزید چرا که این مسئله برای گوگل نیز خوشایند نیست و امتیازات منفی برای طراحی سایت شما به دنبال دارد.