اشتباهاتی که در طراحی سایت مرتکب می شویم

اشتباهاتی که در طراحی سایت مرتکب می شویم

اشتباهاتی که در طراحی سایت مرتکب می شویم


اشتباهاتی که در طراحی سایت مرتکب می شویم
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران دوست دارید طراحی سایت شما به چه صورت باشد و چه نوع محصولات و خدمات را ارائه کنید و یا اگر فروشگاه آنلاین راه اندازی کرده اید و قصد بالابردن فروش محصولات خود را دارید در هر صورت سایت شما باید انعکاس برند شما باشد و محل و مرکز کسب و کار شما باشد به هر حال هر کاری بابت بازاریابی انجام می دهید باید به سایت شما ختم شود و این مهم ترین دلیله که پروژه خود را به طور صحیح راه اندازی کنید.

توجه به ظاهر طراحی سایت

مسلما ساخت یک ظاهر ساده و آنلاین برای سایت تقریبا کار خسته کننده و پیچیده ای است و می توانید برای راه اندازی ظاهر حتما کمک بگیرید ما در این مقاله برای گسترش و رونق کسب کار مطالبی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که از اشتباهات احتمالی دوری کنید.
• چه محصولات وخدماتی را می فروشید ؟
• چه بازاری به محصولات شما نیاز دارد ؟
• چه راه حلی برای حل مشکلات مصرف کننده دارید ؟
• در کسب و کار شما رقباتون چه کسانی هستند ؟
تبلیغات اینترنتی برای طراحی سایت
در طراحی سایت همانند روش بازاریابی اطمینان حاصل کنید همه موارد را در جای خود به کار برده اید .همه مواردی که در بالا ذکر شد در تولید ترافیک و تبدیل بازدید کننده سایت به خریدار به شما کمک خواهد کرد.

اهمیت درک پلیتفرم اجتماعی در طراحی سایت

بی شک درست کردن یک بازاریابی و برنامه کاری ممکن است در اول برای شما سخت باشد اما هردو شما را به سمت راه اندازی درست و اصولی هدایت می کنند چرا که با استفاده و پیاده کردن این برنامه در طراحی سایت هم دارای محبوبیت و هم دارای جذابیت می شود .در کنار همه اینها روش های بازاریابی آنلاینی وجود دارد که شما می توانید این روش ها را برسی کنید و متوجه شوید که کدام روش مناسب تر است.

شناخت کارهای تداخلی در طراحی سایت

طراحی سایت یک پروسه ای است که دارای کلی آزمون و خطا است و از سفارش گرفتن و ارسال سفارشات بیشتر وقت می گیرد. اگر شما بخشی از کار را به منابع خارجی واگذار کرده اید باز با این حال باید کاملا حواستان به کسب وکارتان باشد چرا که با توجه به این موضوع که آنلاین است ولی فقط نوع مدیریتش با کسب وکار سنتی فرق می کند در کل باید اماده باشید کلی زمان صرف ایجاد سایت خود کنید.

انتخاب و تمرکز بیش از حد بروی طراحی سایت

مسلما همه ما اسم وردپرس را شنیده ایم بی شک یکی از محبوب ترین سرویس ها و برنامه های وبلاگ نویسی است ولی همیشه هم برای وبلاگ نویسی بهترین گزینه نیست درسته که ورد پرس منبع خیلی خوبی است ولی متاسفانه با مدل طراحی سایتی که ما می خواهیم هیچ تناسبی ندارد چرا که برای بیان اخبار بهترین گزینه است ولی متاسفانه برای استار تاپ اصلا گزینه مناسبی نیست.

8 اشتباه رایج در طراحی وب ، مشاغل کوچک انجام می دهند

• مطالب خیلی زیاد
• مطالب و اطلاعات خیلی کم
• خیلی گیج کننده است
• یک CTA نامناسب
• استفاده ضعیف از محتوا و فضای سفید
• تصاویر زشت یا بی ربط
• نوار ناوبری پنهان
• دور شدن از هدف

یک سایت ضعیف باعث از دست دادن مشتری های مشاغل می شود متأسفانه ، این با یک فرکانس هشدار دهنده اتفاق می افتد. بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک برای صرفه جویی در هزینه و کنترل بیشتری بر پروژه ، وب سایت های خود را طراحی می کنند. متأسفانه ، گاهی اوقات آنها به درستی مفاهیم طراحی وب خوب را درک نمی کنند و منجر به وب سایتی می شوند که ایده آل نیست.
طراحی وب ، در اصل ، نوعی هنر است. طراحی وب به معنای ترکیب فرم و عملکرد به گونه ای است که وب سایت را لذت بخش، قابل مرور، جالب و قابل استفاده می کند. برای انجام این کار، طراحان وب "قوانین" گفتاری و ناگفته های خاصی را دنبال می کنند. غالباً، مردم این قوانین را رعایت نمی کنند.