استفاده از راهنما برای داشتن طراحی سایت بهتر

استفاده از راهنما برای داشتن طراحی سایت بهتر

استفاده از راهنما برای داشتن طراحی سایت بهتر


استفاده از راهنما برای داشتن طراحی سایت بهتر
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران طراحی سایت صحنه نمایشی است که دارای دو چهره است اولین چهره آن تصمیمی است که شما گرفته اید برای طراحی سایت و دومین چهره ای آن تصمیمی است که طراح وب سایت برای طراحی سایت گرفته است برای طراحی سایت مراحل مختلفی باید در نظر گرفته شود که ما در اینجا به اختصار توضیح می دهیم. پرستاشاپ در طراحی سایت چیست را نیز مطالعه نمایید. پنج گام نخست در طراحی سایت به شرح زیر می باشد.

گام اول : در طراحی سایت نیاز شما از طراحی سایت است

قبل از شروع پروژه ما نیاز به اطلاعاتی داریم که باید به آنها پاسخ داده شود. هدف شما از طراحی سایت چیست ؟مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ رقبای شما چه کسانی هستند؟ چه فعالیت هایی می خواهید انجام دهید ؟ آیا برای طراحی سایت خود نیاز به لوگو دارید؟ دوست دارید ترکیب وهارمونی رنگ ها در طراحی سایت به چه صورت باشد؟ اگر نمونه ای مد نظرتان است معرفی کنید .دوست دارید محتوای سایت شما در کدام محل قرار بگیرد.

گام دوم : تحقیق در مورد ایده ها و طرح های طراحی سایت

یک طراح سایت تمام ایده ها و نظرات و افکار خود را بروی کاغذ در ابتدا پیاده می کند و در مورد نحوه اجرا آن فکر می کند.

گام سوم : اسکلت بندی طراحی سایت است

اسکلت بندی که کار قسمت ITشما است اسکلت بندی یعنی باید محل قرار گیری عناصر و محتوا در صفحه مشخص شود سلسله مراتب قرار گیری اطلاعات و تعامل بین عناصر مشخص شود.

گام چهارم : استایل تیتلز طراحی سایت است

که در طراحی سایت شامل فونت ها، رنگ ها، واسط عناصر که با هم در ارتباط هستند. شامل بحث هایی می شود که مشتری بر سر شکل ظاهری طراحی سایت دارد مثل لوگو، رنگ ها و حتی موسیقی

گام پنجم : ارسال نمونه اولیه طراحی سایت

زمانی که شما برنامه ریزی طراحی سایت را انجام دادید حالا نوبت ادغام آن ها است که نتیجه کار خود راببنید و قبل از تولید اولیه باید نمونه ای از محصول تولید شده خود را مورد آزمایش قرار بدهید.