استفاده از خطای 404 به نفع طراحی سایت

استفاده از خطای 404 به نفع طراحی سایت

استفاده از خطای 404 به نفع طراحی سایت


استفاده از خطای 404 به نفع طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران خطا و اشتبا ه جزء لاینفک زندگی ما انسان ها است. دیدن خطا و اشتباه در طراحی سایت ها نیز یک اتفاق طبیعی است. اکثر طراح سایت ها تلاش می کنند که شما با این صفحه برخورد نکنید اما هر چقدر هم که تلاش کنید باز برخورد با صفحه 404 در طراحی سایت را تجربه خواهید کرد اما مهمترین موردی که در برخورد با صفحه 404 وجود دارد این موضوع است که چه کاری انجام دهیم که کاربر هنگا م مواجه با این صفحه از طراحی سایت خارج نشود وچه راه کارهایی برای بهره بردن از صفحه 404 وجود دارد.
دلیل اتفاق افتادن صفحه 404 در طراحی سایت خطای 404 به معنی عدم وجود صفحه ای است که شما قصد مشاهده آن صفحه را داشته اید در حقیقت رایج ترین دلیل به وجود آمدن این خطا لینک های خراب است. البته ممکن است صفحاتی که به دنبال آن هستید جابه جا کرده باشید یا نام آنها را تغیر داده باشید.

پیدا کردن تمام صفحات 404 در طراحی سایت

صفحه 404 ممکن است در هر گوشه از طراحی سایت شما کمین کرده باشد و بهترین کار پیدا کردن این صفحات و انتقال دادن کاربران به صفحات دیگر است. به دنبال دلیل به وجود آمدن این صفحه طراحی سایت باشید و ایرادات آن را رفع کنید برای انجام این کار می توانید از ابزار webmaster Toolsاستفاده کنید و استفاده از این ابزار به شما کمک می کند صفحات 404 را پیدا کرده و منبع این خطاهارا در اختیار شما قرار می دهد.

مطابقت خطای 404 با طراحی سایت خود

هنگامی که خطا رخ می دهد هیچ چیز بدتر از این نیست که شما در طراحی سایت خود با یک صفحه سفید مواجه شوید که هیچ محتوایی ندارد پس بنابراین این صفحه باید دارای متنی باشد که بتواند کاربران شما را به صفحه اصلی باز گرداند و راه های دسترسی به بخش های مختلف طراحی سایت را در اختیار کاربران قرار دهد. حتی راه ارتباطی با تیم پشتیبانی را هم امکان پذیر کنید چرا که ممکن است از این خطایی که رخ داده شما کاملا بی اطلاع باشید.

امکاناتی که شما می توانید در صفحه 404 ایجاد کنید

با توجه به این موضوع که برای رخ داد خطای صفحه 404 ممکن است دلایل بسیاری وجود داشته باشد پس به دنبال راهی برای باز گرداندن مشترک به صفحه اصلی باشید و جعبه جستجو ونوار آدرس دهی دو جزء مهم وکلیدی برای برگشتن به صفحه اصلی طراحی سایت هستند. با توجه به تحقیقات که 23 درصد از کسانی که با صفحه 404 در طراحی سایت مواجه می شوند برای برگشتن به صفحه اصلی تلاش می کنند. پس با توجه به این موضوع شانس خود را در از دست ندادن کاربر بالا ببرید و تمام اقدامات لازم در مواجه با صفحه 404 را انجام دهید.

استفاده ازمطالب جالب در طراحی سایت فراموش نکنید

با گذاشتن عکس و لوکشین های جالب صفحه طراحی سایت را از یکنواختی در بیاورید و خلاقیت به خرج دهید و در این صفحه با مخاطب خود ارتباط برقرار کنید حتی با شوخی کردن با مخاطب خود این حس که آنها در این صفحه خطا 404 قرار دارند را فراموش کنند. بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی در تهران شرکت طراحی سایت نونگار پردازش می باشد که با سابقه ی 18 ساله خود در زمینه ی طراحی سایت تاکنون پروژه های بی نظیر فراوانی را به مشتری های خود تحویل داده است برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نونگار می توانید به مجموه وب سایت های موفق آن مراجعه نمایید.