استراتژی های طراحی سایت و حضور پر رنگ در اینترنت بخش اول

استراتژی های طراحی سایت و حضور پر رنگ در اینترنت بخش اول

استراتژی های طراحی سایت و حضور پر رنگ در اینترنت بخش اول


تعداد سایت هایی که در دنیای اینترنت وجود دارد روز به روز در حال افزایش می باشد به گونه ای که هر شرکتی از کوچک و بزرگ و با هر زمینه کاری یک سایت دارند. ولی در میان انبوه سایت هایی که روزانه طراحی می شوند و طراحی سایت حرفه ای توسط بسیاری از مدیران سایت ها دیگر یک سایت معمولی جوابگو نیست و نیاز است که به طراحی سایت حرفه ای روی بیاورید که سایت شما بیشترین توجه را به خود جلب کند و باعث شود که کاربران بیشتری برای دیدن محصولات و خدمات شما وارد سایتتان شوند.
در دنیای امروز برای اینکه بتوانید با طراحی سایت به صورت مؤثری رقابت کنید نیازمندید خود را در منابع آنلاین ارتقاء دهید و هنگام جستجوی محصولات توسط کاربران در دید آنها باشید. هر چقدر که حضور شما در این عرصه پر رنگ تر و گسترده تر باشد نام تجاری شما بیشتر مطرح شده و در عرضه دید قرار خواهد گرفت. فرستادن پیام و یا مطرح کردن پیشنهادات به مخاطبینی که در جامعه هدف شما قرار گرفته اند این احتمال را که مشتریان بیشتری مخاطب شما شوند و از سایت شما دیدن و حتی خرید کنند را افزایش می دهد به همین دلیل در این مقاله و نیز قسمت دوم چندین استراتژی آنلاینی که برای طراحی سایت و حضوری قدرتمند در اینترنت کمک زیادی به شما می کند را مطرح می کنیم.


حضور در لیست در دایرکتوری ها


هر صنعتی برای خود یک سری اشخاص حرفه ای دارد و بقیه معمولی و یا ضعیف هستند. باید بدانید که با برنامه ریزی صحیح و طراحی سایت خوب می توانید از معمولی ها باشید ولی حرفه ای شدن نیز چندان سخت نیست. کسانی که در هر صنعتی به عنوان حرفه ای شناخته می شوند ترجیح می دهند برای اینکه در دید باشند و نمایانده شوند و محصولات و خدمات آنها ابتدا و پس از طراحی سایت، سایت آنها در لیست های دایرکتوری ثبت شود. با ثبت شدن در این دایرکتوری ها حضور قدرتمند و ملموس شما و سایتتان در برابر کاربران و مشتریان تا حد زیادی محقق می گردد. به این صورت که زمان جستجوی کاربران و افراد مختلف چشم اندازی از سایت شما در مقابل آنها قرار خواهد گرفت.


تبلیغات ایمیلی در طراحی سایت


راهکار دیگری در طراحی سایت که به حضور پر رنگ شما در اینترنت کمک خواهد کرد فرستادن خبر نامه و تبلیغات توسط ایمیل است که باعث می شود تبلیغات شما مستقیماً برای جامعه هدفتان ارسال شود و در معرض دید آنها قرار بگیرد. با استفاده از این شیوه می توانید که مطالب جدید و همچنین محصولات و خدمات جدید را به مشتریان اعلام کنید.