اثرات مثبت و منفی طراحی سایت بر مشاغل

اثرات مثبت و منفی طراحی سایت بر مشاغل

اثرات مثبت و منفی طراحی سایت بر مشاغل


اثرات مثبت و منفی طراحی سایت بر مشاغل
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران مانند هر روند طراحی دیگر، پیمایش بی نهایت به طور فزاینده ای محبوب می شود و شما اغلب در طراحی سایت های یک صفحه قرار خواهید گرفت که در آن شما تا آن جا که می توانید حرکت کنید، هرگز به انتهای آن برسید. بنابراین این یک روند خوب برای پیروی از طراحی سایت شماست یا بهتر است از آن جلوگیری کنید؟ خب، پاسخ ساده است. این بستگی به نوع و اهداف طراحی سایت شما دارد. همان طور که نیلسن نورمن به درستی اشاره می کند پیمایش نامتناهی برای هر طراحی سایت نیست. این نقاط قوت و ضعف خود را دارد، اما قبل از تصمیم گیری برای پیاده سازی بی نهایت در طراحی سایت خود، باید اطمینان حاصل کنید که مزایای ارائه شده از راه معقول تر از معایب آن است. پیمایش بی نهایت اساسا یک نوع طراحی تعامل با طراحی سایت است که به کاربران امکان می دهد تا محتوای را از طریق پیمایش مرور کنند.
نه اینکه روی پیوندهای صفحه کلیک کنند. به این ترتیب محتوای جدید به طور خودکار در طراحی سایت بارگیری می شود و قبل از اینکه کاربران به آن نقطه برسند، آماده می شوند، در حالی که در مورد صفحه بندی، محتوا برای هر صفحه پس از کلیک روی لینک صفحه طراحی سایت بارگیری می شود. این تکنیک طراحی سایت با موفقیت توسط غول های شبکه های اجتماعی مانند توییتر حتی فیس بوک کار می کند و جای تعجب نیست که بسیاری از طراحی سایت ها از آن ها پیروی می کنند و شکست می خورند. دلیل اینکه پیمایش بی نهایت به خوبی در توییتر و کار می کند.

مزایای استفاده از پیمایش بی نهایت در طراحی سایت

ایده آل برای لمس در دنیای چند منظوره امروز، اهمیت فوق العاده ای برای در هر دو دستگاه دسکتاپ و موبایل در طراحی سایت وجود دارد. و از آنجا که اکثر تبلت ها و تلفن های همراه با تکنولوژی لمسی ساخته شده است، ترجیح می دهید بر روی بهینه سازی لمسی تمرکز کنید. در اینجا جایی که پیمایش بی نهایت رقابت را از بین می برد. اندازه صفحه نمایش کوچک دستگاه تلفن همراه، یک تکنولوژی پیش رو برای طراحی محتوا را به شیوه ای مناسب برای کاربر در طراحی سایت فراهم می کند. ایجاد کاربران برای دسترسی به این پیوندهای صفحه کوچک برای دسترسی به یک دسته جدید از محتوا به دور از استفاده قابل استفاده است.
شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان است. این نیست که آنها شرکت های چند میلیارد و چند میلیاردی ایجاد شده اند. این به این دلیل است که این طراحی سایت ها جریان زیادی از محتوای تولید شده توسط کاربر ایجاد می کنند که به طور مداوم به روز می شود. در این حالت پیمایش بی نهایت ثابت می کند که بهترین راه برای ارائه تجربه کاربر با کیفیت در طراحی سایت است.

استفاده از تصاویر با کیفیت بالا در طراحی سایت

چه کسی تصاویر زیبا با کیفیت بالا را دوست ندارد این احتمالا یکی دیگر از روند در حال ظهور در طراحی سایت است که بر اساس یک تصویر ارزش یک هزار کلمه اصل است. و بهترین روش برای ارائه محتوای تصویری سنگین به نظر می رسد پیمایش بی نهایت در طراحی سایت است. به این طریق کاربران از تجربه لذت بخش خود را توسط نیاز به پیدا کردن و کلیک بر روی لینک بعدی را از خود پرت شود. و نمونه های خوبی از چگونگی استفاده از صفحات طراحی سایت بصری از پیمایش بی نهایت هستند.
مشکل پاورقی در طراحی سایت این یک مسئله بسیار بزرگ به ویژه برای طراحی سایت های تجارت الکترونیک است. اگر یک خرید آنلاین را حداقل زمانی انجام دهید که دقیقا مشخص کنید که همه پیوندهای مهم وجود دارد در پایین صفحه. اکنون تصور کنید که میخواهید صفحه اطلاعات حمل و نقل را در صفحه طراحی سایت پیمایش نامحدود ببینید. بگیرآن را اگر می توانی این بسیار مزاحم است که شما فقط چند ثانیه برای پیدا کردن و کلیک بر روی آن لینک تا زمانی که حرکت به دور است. با مقایسه طراحی سایت جوملا با وردپرس به راحتی می توانید افزونه مدنظر خود را برای طراحی سایت انتخاب نمایید.

استفاده از محتوای بهتر در طراحی سایت

صرف نظر از نوع محتوایی که طراحی سایت شما ارائه می دهد، می خواهم تا حد ممکن برای آن جذاب باشد. در مورد صفحه بندی محتوا کاربران نمی بینند چه چیزی در صفحه بعدی تا زمانی که روی آن کلیک کنید، در حالی که پیمایش بی نهایت در طراحی سایت تمام مطالب خود را در یک صفحه بی نهایت طولانی قرار می دهد. همه چیز در دسترس حرکت است.
سرعت بالای لود شدن در طراحی سایت صفحات بی نهایت در طراحی سایت معمولا سریع تر از صفحات وب معمولی هستند. دلیل آن این است که وقتی کاربر صفحه های را حرکت میدهد، محتویات بیشتری بارها به صورت خودکار در همان صفحه بارگیری می شود و نیاز به کلیک روی لینک های صفحه و بارگیری مجدد صفحات هر بار در طراحی سایت نیست. این موجب صرفه جویی در وقت، که نه تنها از کاربر، بلکه از دیدگاه SEO نیز مفید است.

خلاقیت در طراحی سایت

پیمایش بی نهایت در طراحی سایت یک رویکرد کاملا ابتکاری برای نمایش اطلاعات است، اما همچنان پتانسیل بزرگی برای سر و صدای خلاقانه دارد. در دستان یک طراحی سایت پیمایش بی نظیر می تواند به چیزی نه تنها جالب و قابل استفاده اما همچنین سرگرم کننده تبدیل شود. مثال بسیار خوبی از چنین رویکرد خلاقانه در وجود دارد. یک افزونه محبوب بسیار جذاب از پیمایش بی نهایت در طراحی سایت ، تکنولوژی پیمایش اختلاف منظر است که از طریق پیمایش داستان های دیدنی زیبایی ایجاد می کند. چک کردن و چرخه یونایتد برای بهترین شیوه ها معایب استفاده از پیمایش بی نهایت در طراحی سایت همانطور که در بالا پیمایش بی نهایت در طراحی سایت گفته شد، کاربران برای اطلاعات بیشتر با اقدامات کمتری در کنار هم قرار می دهند. به نظر می رسد بسیار جذاب است، آیا این نیست؟ اما اکنون اجازه دهید لیستی از نقاط پیمایش بی نهایت را در نظر بگیریم که باید در هنگام تصمیم گیری نهایی در طراحی سایت در نظر بگیرید.

نداشتن جهت گیری مناسب در طراحی سایت

همه چیز در طراحی سایت وجود دارد اساسا از دنیای واقعی بازسازی شده است، درست است؟ از این نقطه نظر هر چیزی که بی نهایت است، غیر طبیعی و متناقض است. اگر نظم وجود نداشته باشد، ما نمی توانیم مقدار زیادی از اطلاعاتی را که هر روز در زندگی ما جریان دارد، اداره کنیم. و ما با همان موضوع با پیمایش بی نهایت در طراحی سایت روبرو هستیم. این نداشتن جهت گیری و کاربران دشوار پیدا کردن چیزی که قبلا در صفحه دیده می شود. آنها نمیتوانند به لحاظ ذهنی آن آیتم را پیدا کنند و پس از آن به راحتی به آن بازگردند. در صورت محتوا پیمایش شده حداقل شما می توانید اطلاعات را با کمک شماره صفحات نسبتا نقشه در طراحی سایت بگذارید. علاوه بر این، نوار اسکرول در سمت چپ اطلاعات نادرست درباره میزان محتویاتی را که برای بارگذاری وجود دارد، ارائه می دهد و کاربران در طراحی سایت احساس فریب و مزاحمت می کنند، در حالی که متوجه شده اند که هنوز هم باید بیشتر بشویم.

مسائل مربوط به کنترل در طراحی سایت

یکی از اصول اساسی بیان می کند که کاربران همیشه باید بدانند که در کدام سلسله مراتب یک طراحی سایت هستند. این برای قابلیت استفاده طراحی سایت ضروری است. در صورت پیمایش بی نهایت، اگر در غیر اینصورت غیرممکن شناخت که در آن نقطه ای هستید، بسیار دشوار است. علاوه بر این، هنگامی که روی آیتم کلیک می کنید و سپس می خواهید به جایی بروید که برگردید، چیز اتفاق میافتد و شما به بالای بالای خوراک برمیگردید. تصور کنید که آنقدر مزاحم است. یکی از بزرگترین مزایای محتوا پیمایش شده در طراحی سایت این است که در صورت نیاز می توانید اولین بار را بگذرانید، اجازه دهیم صفحه بگوئیم و به برویم، که با پیمایش بی نهایت غیر ممکن است. کاربران حتی نمی توانند تصور کنند که میزان محتوای موجود، بویژه بخشی از آن را بخوانند.

سقوط مرورگر در طراحی سایت

هیچ فناوری جدیدی در تمامی مرورگرها بی وقفه کار نمی کند و پیمایش بی نهایت در طراحی سایت یک استثنا نیست. هنگامی که مقدار زیادی از محتوا بارگذاری می شود، حافظه کامپیوتر، به ویژه یک شخص مسن تر می تواند به راحتی سقوط کند. شما چنین را نمی خواهید، آیا شما محتوای غلط در طراحی سایت همیشه خوب است اطلاعات زیادی در طراحی سایت داشته باشید. اما هنگامی که محتوا بی نهایت بارگیری می شود، هر کاربر دوم ممکن است از کنترل خارج شود و خسته شود. این یک سفر جالب دلخواه است که هیچ مقصد ندارد و هرگز به پایان نمی رسد. دانستن اطلاعات بسیار بیشتری وجود دارد که کاربران در طراحی سایت نمی توانند متوقف شوند تا زمانی که خسته شوند و از نظر روان شناختی خسته شوند.

ضرورت استفاده از پیمایش بی نهایت در طراحی سایت

هر پیشرفتی در فن آوری، اگر خوب استفاده شود، خوب است. در مورد پیمایش بی نهایت، برای برخی از طراحی سایت ها آن را سودمند و جذاب می کند، در حالی که برای دیگران می تواند به عقب زدگی و سقوط کل این همه به هدف طراحی سایت شما و انتظارات کاربر بستگی دارد. اگر شما یک طراحی سایت هدفمند دارید که در آن کاربران کارهای خاصی را انجام می دهند و انتظار دارند که نتایج خاصی را پیدا کنند، پیمایش بی نهایت ممکن است به دلیل استفاده از مزایای طراحی سایت خود در بالا ذکر شود. اما اگر مقدار زیادی در طراحی سایت شما وجود دارد و هر قطعه آن تقریبا همان مقدار و سطح اهمیت یک کاربر برای کاربر است، پس پیمایش بی نهایت می تواند یک روش واقعا موثر برای ارائه این محتوا باشد. نگاهی به مثال هر پستی دارای برخی از محتوای بصری با شانس مشابه برای کاربر جالب است.