آیا با اصول و قواعد طراحی وب سایت ساده آشنا هستید؟

آیا با اصول و قواعد طراحی وب سایت ساده آشنا هستید؟

آیا با اصول و قواعد طراحی وب سایت ساده آشنا هستید؟


هدف از طراحی سایت ساده :
طراحی سایت ساده در واقع با هدف حذف کاراکتر های غیر ضروری وب سایت می باشد اما برخی از طراحان وب سایت می پندارند که طراحی سایت ساده به معنی حذف عناصر صفحات می باشد . این دسته از طراحان سایت خواهان فضای کاملا سفید نمی باشند . هنگامی که با یک کاراکتر که دارای نا هنجاری می باشد اما در طراحی  سایت  بسیار حائز اهمیت می باشد  ، مواجه می شوید سریعا آن را حذف نکنید بلکه به دنبال راه حلی برای برطرف نمودن ناهنجاری آن کاراکتر باشید .
صداقت در طراحی :
یک طراحی  سایت موفق می بایست به گونه ای باشد که بتواند با مخاطب سایت ارتباطی صادقانه برقرار نماید . اگر مخاطب وب سایت تان پس از مشاهده وب سایت شما ایده ای به غیر از آنچه که شما قصد بیان آن را دارید ، داشته باشد متوجه خواهید شد که طراحی سایت شما به میزان کافی صادقانه نبوده است . به طور کل برای رسیدن به جایگاهی مناسب در کسب و کارتان می بایست تمامی عوامل طراحی  سایت تان را در جهت محصولات و خدمات تان بهینه کنید .
دسترسی آسان وب سایت :
مهم ترین هدف از طراحی سایت برای یک کسب و کار ، ارائه اطلاعات مورد نیاز کاربر و دسترسی آسان به این اطلاعات می باشد . لذا می بایست طراحی سایت خود را به نحوی انجام دهید که برای کاربران روشی آسان برای دسترسی به محتویات سایت وجود داشته باشد .
اهمیت چارچوب یکسان :
در واقع منظور از چارچوب یکسان زمینه و قالب یکسان در تمامی صفحات یک وب سایت می باشد . هنگامی که یه مخاطب در یک صفحه از وب سایت مطلبی را مشاهده می نماید ، می خواهد پس از رفتن به صفحه بعدی محتوای جدید را طی قالب قبلی مشاهده نماید . طراحی سایت تان را طوری انجام دهید که کاربر برای گشت و گذار در وب سایت شما با ظاهری متفاوت مواجه نگردد. در طراحی وب سایت همواره برای جلوگیری از به وجود آمدن سردرگمی در کاربران ، از تناسب و اصولی خاص پیروی می شود .