آنالیز سایت رقبا

آنالیز سایت رقبا

آنالیز سایت رقبا


آنالیز سایت رقبا
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران اهمیت آنالیز سایت رقبا چیست ؟ یکی از کارهایی که حتما می بایست در سئو و بهینه سازی طراحی سایت انجام بدهید ، آنالیز سایت رقبا می باشد، در این مقاله سعی بر آن داریم تا شما را با روش ها و راهکارهای آنالیز سایت رقبا آشنا سازیم. سرویس های پایین، ابزاری برای نمایش وضعیت سئوی طراحی سایت رقیبان می باشند با پیدا کردن لغات کلیدی سایت به راحتی می توانید با رقبای خود به رقابت پرداخته و جایگاه ویژه ای را برای خود ایجاد نمایید.

به طور کلی موارد زیر جز دلایل اهمیت آنالیز سایت می باشند :

• بررسی کانال ها و شبکه های رقیبان در آنالیز سایت رقبا
• پیدا کردن نقاط ضعف طراحی سایت خود در آنالیز سایت رقبا

مراحل کلی آنالیز سایت رقبا به صورت زیر می شود :

• شناسایی رقیبان بالقوه ی طراحی سایت خود در آنالیز سایت رقبا
• بررسی وضعیت سئوی طراحی سایت رقیبان در آنالیز سایت رقبا
• مقایسه ی وضعیت طراحی سایت خود با طراحی سایت رقیبان در آنالیز سایت رقبا
• انتخاب کلمات کلیدی در طراحی سایت خود در آنالیز سایت رقبا

فاکتورهای آنالیز سایت رقبا شامل موارد زیر می باشد :

• اعتبار دامنه یا Domain Authority در آنالیز سایت رقبا
• اعتبار صفحه یا Page Authority در آنالیز سایت رقبا
• سرویس MOZ در آنالیز سایت رقبا: ارائه ی اطلاعات کلی همانند دسته بندی
• سرویس SEMrush در آنالیز سایت رقبا: نمایش تعداد عبارات مورد توجه در رتبه بندی

معرفی ابزارهای رایگان برای آنالیز سایت رقبا :

• Alexa الکسا در آنالیز سایت رقبا: برای شناسایی رقبا در آنالیز سایت رقبا
• Keywordtool.io در آنالیز سایت رقبا: برای پیدا کردن کلمات کلیدی طراحی سایت ها در آنالیز سایت رقبا
• MajesticSEO در آنالیز سایت رقبا: برای تشخصی میزان محبوبیت طراحی سایت ها در آنالیز سایت رقبا
• Web page SEO analysis در آنالیز سایت رقبا: برای تشخیص بهینه بودن صفحات طراحی سایت در آنالیز سایت رقبا