آموزش طراحی سایت و عدم استفاده از لینک های مشکل دار


آموزش طراحی سایت و عدم استفاده از لینک های مشکل دار

آموزش طراحی سایت و عدم استفاده از لینک های مشکل دار

آموزش طراحی سایت و عدم استفاده از لینک های مشکل دار


از مشکلات همیشگی و دردسر ساز اکثر وبمسترها این است که با اصول موتورهای جستجو هماهنگ نمی شوند. شما باید با مشتریانتان صریح و صادق باشید زیرا روند کلی موتور جستجویی مانند گوگل به صوتی می باشد که تجربیات قدیمی ما گاهاً هیچ فایده ای ندارد و باید خود را با گوگل و برنامه های جدیدش هماهنگ کنیم.
در آموزش طراحی سایت بارها تأکید کردیم که استفاده از روش های غیر اصولی و تاریخ گذشته بر پایه این گفته که تجربه من چنین و چنان دیگر اثر بخش نیست و حتی مضر نیز می باشد. تجربه خوب است اما از تجارب باید درس گرفت و این در آموزش طراحی سایت یک اصل می باشد. نکته مهمی که باید آویزه گوش خود کنیم این است که تجربه در قالب قوانین و اصول جوابگو است و اکنون صرفاً باید به دنبال رعایت قوانینی باشید که گوگل مشخص کرده است.


پیشنهادات گوگل برای لینک های مشکل دار چیست؟


در این بخش از آموزش طراحی سایت به راه چاره لینک های مشکل دار می پردازیم. زمانی که برخی از مشتریان ما دچار مشکلاتی در سایت خود شده بودند که به لینک ها ارتباط داشت و از گوگل اخطارهایی دریافت کرده بودند ایملی برای گوگل فرستاده بودند و درخواست بازبینی کرده بودند. گوگل به این درخواست ها پاسخ داده و می دهد. حتی زمانی که این مشتریان طراحی سایت ما لینک های خارجی و تبادل لینک خود را حذف کرده و فروش بک لینک را نیز پاک کرده اند باز هم پاسخ گوگل به آنه جای تفکر دارد.
گوگل تأکید کرده است که صرفاً با حذف کردن و پاک کردن لینک های سایت نمی توان مشکل را حل کرد و کل لینک های مشکوکی که به سایت آنها پوینت شده است را نیز باید ابتدا پاک کنند و سپس درخواست بازبینی را به گوگل ارسال کنند. پس می بینید که دلیل تأکید ما در آموزش طراحی سایت به شما برای مدیریت لینک ها و رعایت اصول و قوانین گوگل و عدم پافشاری برای استفاده از روش های قدیمی چیست.


لینک هایی که گوگل در طراحی سایت غیر طبیعی می داند کدام هستند؟


چند نوع از لینک های غیر طبیعی را که کارشناسان بخش آموزش طراحی سایت ما از مقالات گوگل استخراج کرده اند به شرح زیر می باشد:
1-    لینک های که به سایت های اسپمر داده شده است و محتوای آن اسپم است .
2-  ارسال لینک هایی که هدف از آن صرفاً بالا بردن رتبه در موتور جستجو است.
3-    تبادل لینک های دو طرفه و غیر معمول با تعداد بالا.


لینک های مناسب در طراحی سایت از دید گوگل .


1-    لینک های یک طرفه که در آنها محتوای اسپم وجود نداشته باشد.
2-    لینک های به دست آمده از طریق محتوا و مطالب قوی و مناسب.
3-   تعدد سایت هایی که به شما لینک می دهند اهمیت ندارد.
4-    چه نوع سایت هایی به شما لینک می دهند و ارزش آنها چگونه است.
بنابراین در این بخش از آموزش طراحی سایت هدف این بود که لینک های مفید و غیر مفید را از یکدیگر تشخیص دهید و برای ارسال درخواست بازبینی نیز عجله نکنید و مقدم تر اینکه در چارچوب قوانین گوگل پیش بروید.