آشنایی با فرآیند طراحی سایت

آشنایی با فرآیند طراحی سایت

آشنایی با فرآیند طراحی سایت


آشنایی با فرآیند طراحی سایت
طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت در تهران اگر شما جزء افرادی قرار گرفته اید که عاشق طراحی سایت وکامپیوتر هستید و در خود استعداد طراحی سایت و گرافیک میبینید پیشنهاد ما به شما وارد شدن به حیطه وعرصه طراحی سایت و کامپیوتر است. چراکه در طراحی سایت شما باید از خلاقیت و مهارت فنی خود برای ایجاد و طراحی وب سایت استفاده کنید. برای طراحی یک دنیای مجازی از متخصصین مختلفی در این زمینه استفاده می شود به عنوان مثال یکی از این متخصصین، طراح وب است طراحی وب به شخصی اطلاق می گردد که به طراحی ظاهر سایت و برنامه نویسی ظاهرسایت می پردازد متخصصین دیگر به کد نویسی برای کنترل و تولید و پردازش محتوا می پردازند.
همانطورکه گفتیم برای طراحی سایت اینترنتی از متخصصین مختلفی استفاده می شود. طراح وب سایت شخصی است که ابتدا ظاهر سایت را در ذهن خود تصویر سازی کرده و نوع عمل کرد وب سایت را درک کند. در طراحی سایت نیاز به داشتن مدرک مرتبط با سایت نیست در خیلی از موارد تجربه کارایی بیشتری از مدرک دارد بسیاری از طراحان وب در این زمینه آموزش دیده اند.یک طراح سایت موفق می تواند بروی سایت های آموزشی و فروشگاهی و اینترنتی کار کند.

زمان در طراحی سایت

در اکثر موارد طراحان سایت به طور تمام وقت مشغول به فعالیت هستند تا اینکه پروژه آنها به اتمام برسد در طراحی سایت ساعت کاری معنا و مفهومی ندارد.تقریبا می توان گفت طراح وب به صورت آزاد کاری فعالیت انجام می دهند . حتی ممکن است بنا به نیاز انجام یک پروژه به صورت شبانه روزی کار را انجام دهند. محل کار در طراحی سایت برای انجام پروژه طراحی سایت نیاز نیست که شما حتما در یک مکان مشخص در خانه یا شرکت قرار گرفته باشید در حقیقت می توان گفت که از معدود مشاغلی است که محدوده مکانی در انجام کار دخیل نیست .یکی از دلایل محبوبیت این شغل اشاره به همین مورد است.
وظایف مهم در طراحی سایت ملاقات اولیه با مشتری در مورد نحوه انجام پروژه برای درک بهتر از خواسته مشترک در طراحی سایت مورد نظر تهیه یک الگو وطرح اولیه در طراحی سایت ارائه این طرح گاهی به صورت یک نوشته کاغذی و گاهی به صورت الکترونیکی صورت می گیرد. برای ایجاد یک ارتباط مناسب بین طراح سایت و مشتری باشد.

ایجاد متن مناسب در طراحی سایت

تصمیم گیری در مورد نحوه ایجاد متن و رنگ های به کار گرفته شده و بخشهای مختلف سایت ایجاد صفحات و آیکون و عکس ها ولینک های مرتبط آزمایش طراحی سایت در طراحی سایت در صورت امکان یکی از اول اولیه آزمایش طراحی سایت و اصلاح آن در صورت نیاز است. قرار دادن سایت بروی سرور و تحویل به مشتری در طراحی سایت مقاله ی جذاب و خواندنی نقش پس زمینه های متحرک در طراحی سایت حرفه ای که جدید ترین و کاربردی ترین مقاله ی وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.